Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Apelviken lördag

• che_riff

Medlem
    3 november, 2006 vid 15:45

Jag åker gärna ner. Johan S, Peter S, Fredrik C, Nic, Kenta samt alla andra varvsarbetande goa gubbar, har ni några planer?

• arild

Medlem
    3 november, 2006 vid 15:47
    Che_Riff wrote:
    Jag åker gärna ner. Johan S, Peter S, Fredrik C, Nic, Kenta samt alla andra varvsarbetande goa gubbar, har ni några planer?
    Du har mail!
    hörs imorgon:smile:
  • che_riff

Medlem
    3 november, 2006 vid 15:53
    Arild wrote:
    Che_Riff wrote:
    Du har mail!

Jag vet att jag har mail. Det är bara så att jag skiter i dig. Ta inte illa upp :). Ringer dig senare så strålar vi samman i morgon för att byta lite grejer. Pöss och kram!

• nic

Medlem
    3 november, 2006 vid 16:16
    Che_Riff wrote:

Jag är i princip på nu men när jag vaknar på morgonen känns halsen som ett gammelt rostigt rör. Är det någon som vet om det är bra att kombinera med kite i frisk novemberluft? Å framförallt kanske, är det smart när man är i brasilien om en vecka om allt går som planerat…

Beslut tas imorgon, grundat på er professionella bedömmning, host host 😉

nic

PS: gammalt västkust-ordspråk; 7 års olycka drabbar den som säger nej när vädret bjuder upp till dans, eller?

• sourra

Medlem
    3 november, 2006 vid 17:27
    Che_Riff wrote:

Du har inget mail från mig men du lär skymta mig i Varbölden imorgon. Jag tycker förresten du ska jobba upp din Sheriffstatus igen. Kan det bli fräsigare?

• arild

Medlem
    4 november, 2006 vid 00:38
    Che_Riff wrote:
    Arild wrote:
    Che_Riff wrote:
    Du har mail!

Jag vet att jag har mail. Det är bara så att jag skiter i dig. Ta inte illa upp :). Ringer dig senare så strålar vi samman i morgon för att byta lite grejer. Pöss och kram!

YO Mothaaaaaaaaa!!!!!!!!

• wakenils

Medlem
    4 november, 2006 vid 18:03

Crowded! Surfare överallt ju, det är bättre när det regnar så man har lite space…
    Grym dag idag, segt att det blir mörkt så tidigt bara

• sourra

Medlem
    4 november, 2006 vid 18:26
    WakeNils wrote:
    Crowded! Surfare överallt ju, det är bättre när det regnar så man har lite space…

Skaffa en snabbare bil så du slipper ligga och trycka i vägrenen :smirk: Då kanske du kan komma fram innan 11 och då var det enligt uppgift 2 pers på stranden. Men jag förstår att det är svårt att köra fort med en likkista på taket.

• jezaja

Medlem
    4 november, 2006 vid 20:29
    sourra wrote:
    WakeNils wrote:

Skaffa en snabbare bil så du slipper ligga och trycka i vägrenen :smirk: Då kanske du kan komma fram innan 11 och då var det enligt uppgift 2 pers på stranden. Men jag förstår att det är svårt att köra fort med en likkista på taket.

Jag och en cabrinha-kille gled runt med varsin 7a ensamma i minst en timma innan rushen med folk kom dit, måste varit en tung fredag för de flesta 🙂

• yann

Medlem
    4 november, 2006 vid 20:37

Smart trick att pumpa 7orna! Vi satt och glodde på er och trode vi skulle vara överriggade med våra 9or 🙂

• wakenils

Medlem
    4 november, 2006 vid 21:36
    sourra wrote:
    WakeNils wrote:

Nånstans måste man ju ha de som inte får plats i bilen…
    Måndag lunch ser lovande ut, hoppas det regnar =)

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Apelviken lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.