Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing APELVIKEN tidigt imorgonbitti

• doc

Medlem
    20 juli, 2007 vid 05:02

Scyssta bananer! Jag var brutalt överriggad med 5.3 när jag gick ut vid 06.30 men halleluja vilket tryck det var i cutbacken när man hängde sig i den ICA-kassen. Go start på arbetsdagen att komma tångluktande till morgonmötet 🙂

• basse

Medlem
    20 juli, 2007 vid 06:53

@gurra1978 398637 wrote:

Här är några bilder som jag tog innan jag åkte.

Oj.. vilken action!! 🙂

• lars_k

Medlem
    20 juli, 2007 vid 07:09

Var det onshore ellerrr? 🙂

• gurra1978

Medlem
    20 juli, 2007 vid 08:57
    Basse;398763 wrote:
    Oj.. vilken action!! 🙂

Haha, tänk på vad du säger. Det är ju du som är på bilderna. Mer action än så blir det inte då 😉

Var det onshore ellerrr? 🙂

Onshore är kul. Jag satte mina första shakas i det som andra klassar som dåliga förhållanden. Det blir vad man gör av det :laugh:

• mag

Medlem
    20 juli, 2007 vid 09:14

För mycket Naishseglare = för lite action?!?
    😉
    /Magnus

• johnjrambo

Medlem
    20 juli, 2007 vid 10:01

tror på gurras inlägg där..även Mags, så fina prylar borde seglas av gubbar med lite krut i, kelso o nicke står för stor del där tycker jag..men två knubbiga gammla valrossar som sjunger på tonen innan pansion..hm.

• lars_k

Medlem
    20 juli, 2007 vid 10:17

@gurra1978 398789 wrote:

Onshore är kul. Jag satte mina första shakas i det som andra klassar som dåliga förhållanden. Det blir vad man gör av det :laugh:

Håller med där. Grejen med surf är utmaningen att göra det bästa av förhållanden som erbjuds. Hur kasst det än verkar vara. Och en backside läppsmack aerial är ett klart underskattat trick som känns gött i rak onshore.
    Grattis till dina shakas förresten, är ju ett grymt trick att sätta! =)

• johnjrambo

Medlem
    20 juli, 2007 vid 11:05

Ja va grymt, jag missade din lilla notis där Gurra om ditt nya trick!! Duude, shaka e fett, grattis som fan!

• gurra1978

Medlem
    20 juli, 2007 vid 14:48
    jOHNjRAMBO;398813 wrote:
    tror på gurras inlägg där..även Mags, så fina prylar borde seglas av gubbar med lite krut i, kelso o nicke står för stor del där tycker jag..men två knubbiga gammla valrossar som sjunger på tonen innan pansion..hm.

Haha, alltid lika diplomatiskt där Rambo 😀 Jag gillar din stil, rakt på bara.

Duude, shaka e fett, grattis som fan!

Japp, det är ett stört skönt trick när man fattar det. Speciellt i vågor med lite höjd. Nu återstår det som du också lovat att sätta detta år – dubbel framåt :crazy: Fan, jag är rädd bara jag tänker på den men vi får ladda i höst. Det är coolt att bara testa :smirk:

• basse

Medlem
    22 juli, 2007 vid 14:20

Hmmm…. rambo din RÖÖÖV…. vi seglar iaf fortfarande vågor trotts åldern. Du la ju av att segla vågor när du var 13…. för du är väl 14 och jag har inte sett dig i vågorna sedan förra året.

• gurra1978

Medlem
    22 juli, 2007 vid 21:02
    Basse;399251 wrote:
    Hmmm…. rambo din RÖÖÖV…. vi seglar iaf fortfarande vågor trotts åldern. Du la ju av att segla vågor när du var 13…. för du är väl 14 och jag har inte sett dig i vågorna sedan förra året.

Haha, bra kontrat där Basse. Det var skoj, och ännu roligare att se anledningen till din redigering 😀 Dessutom är det ju faktiskt sant det du säger, Rambo har slutat segla i vågor. Han blev rädd då orkanen Per blåste bort hans B i RAMBO. Sen dess har han faktiskt inte synts till i Apelviken :laugh: Det är ingen stake i RAM O numera.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing APELVIKEN tidigt imorgonbitti

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.