Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Apelviken torsdag morgon
- 
		Apelviken torsdag morgonPublicerad av blackadder på 27 augusti, 2008 vid 18:43Enligt senaste prognosen ser det ut som man ska ner tidigt i alla fall i morgon. Skit också, tur att semestern snart är slut. Nån som är på? Eddman, Dak, Lelleee, Zilversurfarn? Jag kan tänka mig att rigga vid 9-rycket. eddman svarade 17 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar
- 
			12 Svar
- 
puh, jag är fortfarande i night mode så för mig blir det sovmorgon, kanske hinner ner till 11a… 
- 
Jo fast jag har inga planer på att vara på jobbet innan kl 13. Vågorna peakar ju vid 5 ser det ut som. Bums i bingen! 
- 
Kommer inte loss förrän efter lunch, är väl på plats 12:30 skulle jag tro. 
- 
@Virena 494483 wrote: Äntligen skall jag leka:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Imorgon vill jag se dig på vågbräda! Om du ser min Underground 5’3″ på stranden så måste du låna den! Det var det jag försökte gorma till dig sist i Läjet men jag tror aldrig du hörde mig 🙂 
- 
@Yann 494501 wrote: Imorgon vill jag se dig på vågbräda! Om du ser min Underground 5’3″ på stranden så måste du låna den! Det var det jag försökte gorma till dig sist i Läjet men jag tror aldrig du hörde mig 🙂 Schyrrans! Jo, jag hörde dig, fast var faktiskt lite överriggad på 7an så jag kände inte riktigt för att riskera att paja din fina vågis:). Men jag får nog se till att testa imorn om den ligger på stranden. Kör du i apel eller Lejet? 
- 
Upp å hoppa! Det lutar åt Apel. Var längesen jag körde där nu. (Drömde precis att jag satte min 7a i en taggbuske, snacka om kitemare…) 
- 
Jag ska jobba undan lite sen kommer jag ner. Man kan bara hoppas på att det är vind kvar till sjuan o att det kanske till o med tittar fram lite sol… tjo! ed 
Logga in för att svara.