Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing April April Jag är en dumm sill!

• melker

Medlem
    28 juli, 2004 vid 06:37

hahahha lite sent att styra av detta som ett skämt nu hahhahah.. Hugo slugo.

• stellan

Medlem
    28 juli, 2004 vid 08:49

Vad är det för BIg Party??

• patrikol

Medlem
    28 juli, 2004 vid 08:59

Rambo blåsparty han blåste oss alla igår jag var en av dom korkade som gick på det! Till en början i allafall! wink.gif

• rambo_johnson

Medlem
    28 juli, 2004 vid 09:17

HAHA grin.gif grin.gif grin.gif Vombsjön nästa?

• melker

Medlem
    28 juli, 2004 vid 09:18

jag drar till Vänern nu.

• patrikol

Medlem
    28 juli, 2004 vid 09:23

grin.gif grin.gifVar där i förra veckan har sommarstuga i närheten inga bra riggnings ytor men i brist på annat så skall det provas för eller senare även om insjöar inte är det bästa. Men det där grillpartyt får du allt dra ihop någon vindfattig sommar kväll med mycket sol, enda chansen att få i hop lite folk. Om det blåser har fan ingen tid över att grilla då är vi ju på vattnet! Lite visning av kite prylar och alla kan berätta vika feta hopp dom brukar göra fast inte just nu såklart för nu blåser det ju inte men när vinden kommer då skall ni få se! wink.gif

• patrikol

Medlem
    28 juli, 2004 vid 09:24

Ja du Ja! grin.gif

• sidpiraya

Medlem
    28 juli, 2004 vid 10:18

vadå, insjöar rockar ju, gött med sötvatten.. sen att det är en jävla massa träd och byig vind va fan det gör ju bara det hela lite mer spänande.

• patrikol

Medlem
    28 juli, 2004 vid 10:25

Word! cool.gif

• patrikol

Medlem
    28 juli, 2004 vid 17:09

3330! wink.gif

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications