-
Är 10 år gamla prylar något att ha?
Har en F2 Sunset Slalom och ett gäng segel som jag tror är från ca -90. Ska man slänga eller sälja? Någon som har testat och jämfört med moderna prylar???
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Är 10 år gamla prylar något att ha?
Har en F2 Sunset Slalom och ett gäng segel som jag tror är från ca -90. Ska man slänga eller sälja? Någon som har testat och jämfört med moderna prylar???
Beror väl på hur mycket du surfar som jag ser det. Själv har jag en Mistral Stinger från 1991, surfar kanske tio ggr/år (familjen tar också tid) och jag ser ingen anledning att lägga kanske 15-20 tusenlappar på ny utrustning. Stingern fungerar bra även om den självklart inte hänger med modernare grejor. Om man bara överlever att inte vara snabbast på vattnet funkar det bra tycker jag.
En Sunset är väl dessutom den ultimata freeridebrädan.
Har du pengar köp nya saker. 10 år är en livstid!
Det har hänt otroligt mycket saker på 10 år inom vindsurfing. Utrustningen är så mycket bättre.
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser