Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › är det en kite på bilden?
- 
		är det en kite på bilden?Publicerad av matthias på 14 juli, 2005 vid 07:00mårten kanske gav mersmak..eller? sssssssssssss pjoter svarade 20 år, 3 månader sedan 14 Medlemmar · 19 Svar
- 
			19 Svar
- 
nä.. det e ingen kite.. det e en fet flarra champange och en bänkpress 
- 
Jupp, konungen själv köpte en 12:a C02 i födelsedagspresent till prinsen på Surfers Paradise. Pepe 
- 
Prinsen har kitat med mårten och mig ett antal gånger nu…..och hans farsa. Dom är riktigt sychssta!  
- 
Svar till: 
 *********** [/ QUOTE ] RREEEEEVVOOOOLLLLLUUUUUTTTIOOOONNNN!!!!! 
- 
Dom inlägg som bryter mot Steffos regler blir bort tagna i den mån jag ser dom. 
 Något som är oklart kolla här.
 http://0108dev.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Number=315735&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1
- 
Jag tar det enkelt så att alla skall förstå. 
 Om man gör uttalande som strider emot reglerna på Steffo eller direkta lagbrott så riskerar man att i första hand få inlägget raderat om man ändå fortsätter så kan man bli avstängd.
- 
Svar till: 
 Jag tar det enkelt så att alla skall förstå. 
 Om man gör uttalande som strider emot reglerna på Steffo eller direkta lagbrott så riskerar man att i första hand få inlägget raderat om man ändå fortsätter så kan man bli avstängd.[/ QUOTE ] 
 Borde inte Hugo va avstängd vid det här laget.. ? 
Logga in för att svara.