Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Är det isfritt på tippen?
-
Är det isfritt på tippen?
Publicerad av brickan på 23 mars, 2005 vid 14:21Frågan är ligger isen kvar i viken eller går det att köra på tippen om det blåser osltligt i helgen?
stellan svarade 20 år, 1 månad sedan 9 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Svar till:
om du menar vår ”tippen” så hell yeah!
[/ QUOTE ]
Japp jag menar tippen på näset.
Någon mer som funderar på att köra där i helgen gott med plattvatten när det är kallt. -
inte kallt nu längre ju.. sommar nu för fan.. fgk röstar jag för om det blir ost.
-
nej det är det inte. Parkvägen är ljunghusen golfklubb. fbk är lägre ut… Lite secret.
-
Svar till:
Parkvägen är ljunghusen golfklubb.
[/ QUOTE ]
fel måste jag säga som local
-
Näset i all ära men dom har fler golfklubbar än rondeller och trafiljus.
Lite jobbigt att stranden ska vara secret när man kör 25 mil enkel resa för att surfa och upptäcker att det inte finns en kotte på tippen. -
ja det låter helt fruktansvärt då du helt enkelt får sätta dig i bilen och köra ytterligare 7km som mest.
vi kommer köra
-
Svar till:
Frågan är ligger isen kvar i viken eller går det att köra på tippen om det blåser osltligt i helgen?
[/ QUOTE ]
svaret hell yeah! är inte helt tråkigt på en fråga som denna. hell yeah is eller hell yeah körbart?
jag kommer köra på näset om de blåser bra. sen får man väl se om de blir vågor eller platt. lockar mer med platt tror jag, skönt att slippa dragga.
-
Svar till:
ja det låter helt fruktansvärt då du helt enkelt får sätta dig i bilen och köra ytterligare 7km som mest.
vi kommer köra
[/ QUOTE ]
7km mer eller mindre spelar ingen roll bara jag kommer dit någon surfar man vill ju inte vara själv men jag hittar nog till fgk.
-
ja ja visst. Du har ju rätt. Men ljunghusen ligger ju rätt nära. Eller rätt mig om jag har fel. Jag gillar näset i alla fall.
Logga in för att svara.