Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Är du tjej eller kille?
- 
		Är du tjej eller kille?Publicerad av pure på 13 mars, 2008 vid 17:02Med anledning av den intressanta diskussionen i ”reklam tråden” så hade det varit intressant att vet hur många på den här sajten som är tjejer respektive killar. Så klicka i om du är tjej eller kille. Knatte svarade 17 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
- 
			7 Svar
- 
KnatteGäst13 mars, 2008 vid 18:42@pure 451645 wrote: Med anledning av den intressanta diskussionen i ”reklam tråden” så hade det varit intressant att vet hur många på den här sajten som är tjejer respektive killar. Så klicka i om du är tjej eller kille. Tyckte Man passade bäst in på mig  Inte så många tjejer som har röstat hitills. Men en del är väl skrämda av nämnda tråd och ligger lågt.. Inte så många tjejer som har röstat hitills. Men en del är väl skrämda av nämnda tråd och ligger lågt..
- 
..om man känner sig som en kvinna i en manskropp, vad väljer jag då..? 
- 
OregistreradGäst14 mars, 2008 vid 14:44~10% är ju inte så illa 
- 
@Knatte 451661 wrote: Men en del är väl skrämda av nämnda tråd och ligger lågt.. Haha inte är man skrämd av den tråden! Killsnack ju… Jag förväntar mig inget annat… 😉 
- 
KnatteGäst14 mars, 2008 vid 16:59@wind-lover 451845 wrote: Haha inte är man skrämd av den tråden! Killsnack ju… Jag förväntar mig inget annat… 😉 Bra med lite skinn på näsan, i dessa lägen då Linnea 😉 
Logga in för att svara.