Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Året inköps på utrustningsfronten
-
Året inköps på utrustningsfronten
Publicerad av Knatte på 13 november, 2005 vid 21:35Tänkten bara kolla upp frekvensen årets inköp.
Hur mycket utrustning som ni Steffomaner har handlar i år
Är man en normal handlare med 2 beg och 2 nya segel, två nya master, en bom, två våtdräkter och en bräda :blush:jester svarade 19 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Vi som inte har handlat ur alla kattegorierna får alltså inte rösta eller?

-
inte vara ledsen och för det…..
Jag är imponerad av att en liten procent har köpt 4 eller fler brädor…. -
Kul med lite såna här frågeformulär Knatte
Men du får göra om och lägga till att man kan välja att inte svara eller svara med noll på de sakerna man inte har köpt av… Du kan ju bara bli bättre
hehe -
Knatte
Gäst14 november, 2005 vid 14:44Hoppsan

Några missar blev det till slut ändå..
Men som trogen prylbytare, så finns det inte i min värld att man inte byter ut all utrustning varje år

Men det verkar inte, som att jag kan fixa till ”editera” inlägget med de nya optionen
”ifall man inte hade köpt någonting”
Några tips, på hur man fixar till (lägger till fler svarsalternativ) de nya alternativen
-
Jag testade själv en gång. Det verkar som att man bara får göra ett helt nytt inlägg och göra om alla svarsalternativ.
Grejen är väl den att har någon väl lagt in ett alternativ så är det lite svårt att hålla det alternativet ”synkat med databasen” om det går att ändra på alternativen
…alltså är det bara att göra en ny fråga om man väl commitat och lagt in en med fel!
Logga in för att svara.