Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Årets katalog från SP
-
Årets katalog från SP
Publicerad av anonym-anvandare på 28 mars, 2001 vid 11:18har kommit. Fick den i brevlådan idag.
anonym-anvandare svarade 24 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Man fick en smärre hjärtattack när man såg priserna i katalogen bara..6000:- för en kolbom typ! 5000:- för ett NR mm..
UDOO
-
En liten fundering Våtdräkt NP vinter förra årets 2995 enligt SP 3995 förra året
Årets 3495 branchpris 4195. Vad fan menas med det sistnämda det pris han sätter är väl branchpris. -
köpte en ny kolbom idag 5000kr 220-270 verkar vara ett kap anser jag själv
-
Branchpris är väl det pris som han är ”rekommenderad” att sälja för. Frågan är om det priset alltid är äkta, eller om de lägger på lite för att deras prylar skall se billigare ut.
Så går det iaf till bland elektronik prylar på vissa ställen.Speed equals life
-
Mycket kritik mot vad jag tycker är den proffsigaste surfbutiken i Sverige.
Om man tycker att dom är dyra osv så är det bara att låta bli att handla där. Deras katalog tycker jag iallafall är den bästa(enda?) i Sverige!! -
bra kan alltid bli bättre!
tycker katalogen är jättebra, men t ex där det står vilka kurser dom har så är det nästan omöjligt att läsa på vissa ställen tyvärr.. -
Minns när den var i svartvitt… och det är en bra förbättring sedan dess! =)
Speed equals life
-
när jag kollar närmare på den ser det ut att vara tryckfel.. kanske bara är mitt ex som är dåligt på två sidor..
-
är det nån som vet om det går lika fort att få sina beställda grejer som sp säger. eller brukar det bli knas
Logga in för att svara.