Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ärligt talat….
-
Ärligt talat….
Publicerad av calle_b på 26 april, 2004 vid 17:23va i heliga svedala är vinden???? Nu får det styra upp sig till halv-storm, börjar lessna när nya brädan står o viker ut sig i lyan…. Går den lika bra som den ser ut så är sommarn kirrad.
ÄRLIGT!!! BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅS NU DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
calle_b svarade 21 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Har vi tur så kanske, med betoning på kanske, så får vi i stockholm vind på fredag enligt prognoserna.
Hoppas, hoppas, hoppas!
-
Ja jag kan inte annat än att hålla med.
KOM IGEN NU ALLA! Be till vindgudarna allihop ikväll så kanske det får bra effekt!
S-SV vind på över 10m/s önskas i veckan! Gärna imorgon då jag inte har föreläsningar.
-
Asså…. Jag har juh lyckats sätta mig på en ekonomisk pottkant.
Inköp NU: nytt jävla segel 5.0.( HAR INGET )(största segel 4.2)
Inköp NU nr2: Biljett till Fuerte(skit, skit, skit 3000:- )
Bra o ha inköp numero 3: Soffbord. Grymt jobbat varför blir det alltid så här på våren?En ny 430 skulle inte vara fel heller….
och ny hängsele är grym prio. (skönt att tjejen fyller år i september….)Huja. Jag blir f-n galen.
hihihihihihih, kviddevitt
-
Nja. Det här med att vara cool…
Jag har känt mig rätt cool, chillad och liksom inte tänkt mig alltför galen på surfet. Det va juh inte mer än få se , april, mars, februari, januari, december, november, oktober JA! Oktober, det blir juh inte mer än ett halvt år sen… Kul…. Blir skoj på premiären(om den kommer)…
Kan någon stava k-a-s-t-f-a-l-l….????Ok. Ska va cool.
Logga in för att svara.