Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Askim 4sept
-
Askim 4sept
Publicerad av trumpeten på 3 september, 2008 vid 21:52Jag åker till Askim vid halv 9 senast och stannar till 12
Nån som kommer dit eller ska plockas upp på vägen?
Åker från Lunden, 0704530884Gonatt
johnk svarade 17 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Jag och henkeman70 kommer förbi om en halvtimme. Om det inte funkar p.g.a. för mycket syd så drar vi nog vidare till torkel.
-
Andy*
Gäst4 september, 2008 vid 07:22Fan, varför kan inte jag också åka ut och kita en torsdags morgon, veckorna hade blivit så mycket roligare då!
-
Var byigt, blåsigt och choppigt
Men Rågelund imon efter skolan så länge det funkar.
Åker direkt från skolan klockan 10. -
Vi tog en sväng till torkel på eftermidagen. Inte bättre där. Mongo-byigt fastän det var syd. En gång rycktes bommen ur händerna på mig bara av bomtrycket. Trodde jag hade råkat kroka ur eller nåt, men det var en kastvind.
-
Andy*
Gäst4 september, 2008 vid 18:12Sick, låter som en dag då man skulle haft sin 16″ C-kite och övat kiteloop 🙂
-
@Trumpeten 496779 wrote:
Var byigt, blåsigt och choppigt
Managed to get out for the last hour of the day and I have to say it was just great. Sweet little waves. I must be easily pleased 😉
-
@_Dave 496929 wrote:
Managed to get out for the last hour of the day and I have to say it was just great. Sweet little waves. I must be easily pleased 😉
The last ”daylight hour” or really the last hour of the day? 🙂 Maybe the wind got better in the evening. I sort of had enough after the second attempt of the day.
Re-match early tomorrow morning
Logga in för att svara.