Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Askim el Rågelund måndag lunch 7/12?

• trumpeten

Medlem
    8 december, 2008 vid 14:54

Var det kallt?

• smaskens

Medlem
    8 december, 2008 vid 16:09

Nej det var riktigt milt och fint som det kan var i december i Götlaborg. Tippar på runt 7 grader i både luft och vatten. Min Prolimit 53 funkade kanon.

• sourra

Medlem
    8 december, 2008 vid 16:10

Med tanke på att Nils kör med skor och dräkt när det är 20 grader i vattnet och desto mer i luften så räknar jag med att svaret på den frågan blir ett rungande ”Ja” =)

• smaskens

Medlem
    8 december, 2008 vid 16:27

@sourra 520085 wrote:

Med tanke på att Nils kör med skor och dräkt när det är 20 grader i vattnet och desto mer i luften så räknar jag med att svaret på den frågan blir ett rungande ”Ja” =)

Precis, det beror på vem som svarar för det är sååå subjektivt :santa: .
    Jag tyckte det var riktigt gött.
    Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder.
    Det tråkiga med kallväderssurf är det dåliga lufttorket så nu ockuperar kiten gästrummet. Fint att vi inte satt in någon taklampa. Kroken är perfekt att
    hänga upp kiten. Lite tråkigt att den luktar blöt gräsmatta.

• wakenils

Medlem
    8 december, 2008 vid 17:18

jag tyckte det var helt ok, kanske var för att jag så stressad att komma hem när jag bytte om men frös inte direkt varken för under eller efter surfet

iofs låg jag inte i vattnet nån längre tid men men, var överriggad så blev mest lite oldschool

• _sofia_

Medlem
    8 december, 2008 vid 17:27

Hehe själv rök man på en svullen blå läpp efter en kyss med bommen och lår kaka i en graciös krasch…

va trevligt och int allt för kallt men man kände sig lit ny på vattnet när de va en månad sen senast…

• nordstedt

Medlem
    8 december, 2008 vid 17:55

Ja det var riktigt najs idag. Tack för lånet av kiten Robban!

• byguy

Medlem
    9 december, 2008 vid 09:09
    _Sofia_;520090 wrote:
    Hehe själv rök man på en svullen blå läpp efter en kyss med bommen och lår kaka i en graciös krasch…

va trevligt och int allt för kallt men man kände sig lit ny på vattnet när de va en månad sen senast…

Det finns nog lämpligare kandidater för detta än bommen.

• _sofia_

Medlem
    9 december, 2008 vid 18:33
    byGuy;520176 wrote:
    Det finns nog lämpligare kandidater för detta än bommen.

hoppas att man int börjar blöda av dem iaf 😀

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications