Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Askim eller Rågelund i eftermiddag?
-
Askim eller Rågelund i eftermiddag?
Publicerad av betbangan på 4 april, 2007 vid 08:39Någon som är kite-sugen och funderar på att dra ut? Ser ut som vinden ska öka och vrida mot väst.
snygging svarade 18 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Är ju sydväst nu… å vrider inte över till ren väst.
Inte förrän klockan 200 :] Och då är det inte ren väst heller 🙁
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/farvandsudsigter/kattegat.htm
-
ojojoj jag trodde aldrig att jag skulle säga det men askim rockade idag, blev bara bättre närmre 20.00 🙂
-
@snygging 374501 wrote:
ojojoj jag trodde aldrig att jag skulle säga det men askim rockade idag, blev bara bättre närmre 20.00 🙂
Vad fan säger du??? Vad körde du för storlek? Efter att snackat med Andreas som hade klen vind i sin 14 trodde jag att jag gjorde rätt i att klättra idag. Missade jag grym kite helt enkelt?
-
@Virena 374510 wrote:
Vad fan säger du??? Vad körde du för storlek? Efter att snackat med Andreas som hade klen vind i sin 14 trodde jag att jag gjorde rätt i att klättra idag. Missade jag grym kite helt enkelt?
hahahaha ahhaahaaha jag har bara 13 c kite då jag inte har orkat laga min 17, men så har jag en lättvindsbräda som hjälper lite, i början var det klent precis att man kunde höjda, men på slutet brallade det på rejält men då började det skymma, jaja påsken verkar lovande och askim var ren bonröta brukar bara funka 1/5 då jag har varit där.
Logga in för att svara.