• speedjanne

Medlem
    8 april, 2006 vid 17:38

Japp det blev 2timmar 7.8 i regnet med hankloose(rs6.7)rogerw (6.7 novice( 6.5) men har man Dakine cold water mitts på händerna kan man nog segla i kalsonger! Vi kör vidare i Askim i morgon 0730.

Surfan och Jester var är ni säsongen har börjat??

• imported_macts

Medlem
    8 april, 2006 vid 17:44

Är grymt avis, i Gävle är isen fortf tjock. Lyckligtvis kom det lite regn idag som borde snabba på smältningen något.

• hankloose

Medlem
    8 april, 2006 vid 19:27

Vilken underbar dag! Inte det minsta kallt! Och med den nya överlevnadsdräkten från JULA slap man frysa eller bli dyngsur vid både upp och nedriggning! Ett måste för kyliga vår och höst sessions!

Imorrn kör vi järnet igen!!

Och som sagt…Va e alla? Endast 6 seglare ute en sånhär tropisk dag!!

MVH

Hank

• surfan

Medlem
    8 april, 2006 vid 19:41
    Speedjanne wrote:
    Japp det blev 2timmar 7.8 i regnet med hankloose(rs6.7)rogerw (6.7 novice( 6.5) men har man Dakine cold water mitts på händerna kan man nog segla i kalsonger! Vi kör vidare i Askim i morgon 0730.

Surfan och Jester var är ni säsongen har börjat??
    vi kommer så fort utrustningen kommer

• jester

Medlem
    8 april, 2006 vid 22:13

Jag har fått all utrustning, men även fått mig en rejäl förkylning… 🙁 Var dock nere på SP o hjälpte Surfan o plocka ut lite av sin utrustning iaf…

• the_novice

Medlem
    8 april, 2006 vid 22:29

Jo det var jäkligt gött med en riktig genomkörare, men jag tror att jag blivit lite fegare under uppehållet, kom ”bara” upp i 28.3 knop. Försökte fota lite på RS maffian i slutet men det blev inte så bra i regnet.
    Körde förresten med uppklippta biltema handskar i 3.5 timme, vem bryr sig om coldmittens, våren är ju här… :laugh:

• Knatte

Gäst
    9 april, 2006 vid 06:33

Novice, du är väl den första svensken ut i år på GPS.speedsurfing.com, i år i alla fall :laugh: Det är ju en bragd i sig….

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.