Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Askim idag?
-
Askim idag?
Publicerad av speedjanne på 8 april, 2006 vid 09:19Är det några fler som är på vid 15-16 tiden om inte vädret är överjävligt?
Knatte svarade 19 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Japp det blev 2timmar 7.8 i regnet med hankloose(rs6.7)rogerw (6.7 novice( 6.5) men har man Dakine cold water mitts på händerna kan man nog segla i kalsonger! Vi kör vidare i Askim i morgon 0730.
Surfan och Jester var är ni säsongen har börjat??
-
Är grymt avis, i Gävle är isen fortf tjock. Lyckligtvis kom det lite regn idag som borde snabba på smältningen något.
-
Vilken underbar dag! Inte det minsta kallt! Och med den nya överlevnadsdräkten från JULA slap man frysa eller bli dyngsur vid både upp och nedriggning! Ett måste för kyliga vår och höst sessions!
Imorrn kör vi järnet igen!!
Och som sagt…Va e alla? Endast 6 seglare ute en sånhär tropisk dag!!
MVH
Hank
-
Speedjanne wrote:Japp det blev 2timmar 7.8 i regnet med hankloose(rs6.7)rogerw (6.7 novice( 6.5) men har man Dakine cold water mitts på händerna kan man nog segla i kalsonger! Vi kör vidare i Askim i morgon 0730.
Surfan och Jester var är ni säsongen har börjat??
vi kommer så fort utrustningen kommer -
Jag har fått all utrustning, men även fått mig en rejäl förkylning… 🙁 Var dock nere på SP o hjälpte Surfan o plocka ut lite av sin utrustning iaf…
-
Jo det var jäkligt gött med en riktig genomkörare, men jag tror att jag blivit lite fegare under uppehållet, kom ”bara” upp i 28.3 knop. Försökte fota lite på RS maffian i slutet men det blev inte så bra i regnet.
Körde förresten med uppklippta biltema handskar i 3.5 timme, vem bryr sig om coldmittens, våren är ju här… :laugh: -
Knatte
Gäst9 april, 2006 vid 06:33Novice, du är väl den första svensken ut i år på GPS.speedsurfing.com, i år i alla fall :laugh: Det är ju en bragd i sig….
Logga in för att svara.