Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Askim idag?
-
Askim idag?
Publicerad av rimsson på 14 juni, 2008 vid 10:09Nån som ska ut eller? SV run 8m/s tror det kan bli gytt där..
0733 104801 pling migproddan svarade 17 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Hoppas ni fick schyrrans åkning! Själv försökte jag och Andreas ut och åka i storahöga kl 7 imorse men det var inget vidare, tragglade väl i 45 minuter innan vi insåg att det inte var någon idé. Å jag e så kitesugen så jag dör.
Ha det gott, så ses vi snart på vattnet för hoppningsvis
-
Askim var faktiskt helt ok för en gång skull. Lite klent men helt klart åkbart. Soligt och najs också så det var en som körde i shorts… 🙂 Men imorrn skall det blåsa lite mer. Torkel kanske?
-
@Neven 474977 wrote:
Askim var faktiskt helt ok för en gång skull. Lite klent men helt klart åkbart. Soligt och najs också så det var en som körde i shorts… 🙂 Men imorrn skall det blåsa lite mer. Torkel kanske?
Mitt flyg till Nice går 8.30 så det blir nog inget för mig. Ska götta mig med shorts i medelhavet en vecka istället. Hoppas ni får gott med vind medan jag är borta, men kör inte slut på all är ni snälla.
En hel vecka utan steffo… eeeek
-
@johnk 475062 wrote:
Mitt flyg till Nice går 8.30 så det blir nog inget för mig. Ska götta mig med shorts i medelhavet en vecka istället. Hoppas ni får gott med vind medan jag är borta, men kör inte slut på all är ni snälla.
En hel vecka utan steffo… eeeek
dwt w bättre å vara i torslandaa…hjag e pissfull men jag e lika lyklig för det…ps,,ska aldrigmdricka igen,swewerweeet
-
Hade vart fint ah fått kört lit, v en snubbbe som körde precis utanför operan på vattnet, trode de int gick så bra men jodå. Så kanske tar me grejorna upp och kör en runda efter jobbet, hade vart sweet =) men råkade stöta på två grabbar som ordnade http://www.nxe.no –> nordic X elements när jag skulle fråge efter vägen så fick två gratis biljetter (480 norska /st) och gratis skjuts i deras sprillans nya bil till stadion där jag ah vero ”råkade” hamna. Så grymt, shit där kan man snacka om åkning! Entertainment på hög nivå och VIP avelningen va ju int fel heller 😉
Vi som bara va påväg hem från jobbet…
-
Jag och Robert diskuterade om det var tillåtet att segla inne i kanalen i helgen. Robert hade teorin att innanför älvsborgsbrons pelare är off limits, vilket verkar rimligt. Någon som vet?
-
det måste ha varit något fel på mitt schampo,kanske man blivit allergisk,,,har ont som fan i håret idag.det måste vara schampots fel eller?vad tror ni om lejet idag?
-
johnk;475078 wrote:Jag och Robert diskuterade om det var tillåtet att segla inne i kanalen i helgen. Robert hade teorin att innanför älvsborgsbrons pelare är off limits, vilket verkar rimligt. Någon som vet?
Hej, jo Kent (aka perisokp) har frågat hamnen om det gick att få tillåtelse och fick till svar på bred göteborska: ”gô du de så sänker ja daj dä de e som djupast å tro maj vi vet va de é.”
Vi tolkar det som ett nej. Inte bara goa gubbar här i götet. Deras domäner går fram till bron.
nic
-
Jag hoppas tjejen som flög in i träräcket vid lekplatsen mår bra!! Det såg riktigt jävla otäckt ut!! Krya på dig…
Man får tänkte på att det kan bli svin halt där ute på gräset när det har regnat…
Logga in för att svara.