-
Askim imorgon
Det skall blåsa helt okej tidigt på morgonen så jag kommer att vara där senast klockan 8 om allt går som det ska.
Kom ner så att jag slipper vara ensam!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Askim imorgon
Det skall blåsa helt okej tidigt på morgonen så jag kommer att vara där senast klockan 8 om allt går som det ska.
Kom ner så att jag slipper vara ensam!
Med så mycket väst i vinden, så förblir du nog tyvär ensam i askim.. funkar EJ……
de lokala prognoserna ni ser nu i sommar är totalt katastrofala! Under 2 månaders tid har man följt de lokala proggsen, och sett att de ändrar sig var 3:e timme. Antingen en ketaminpåverkad sommarvikarie, eller så är det helt enkelt svårt att hålla kolla på sommarvindarna!
Funkade helt okej.. efter klockan 10 så vred vinden och det var runt 7-8 med lite mer i byarna..
Många kitare ute också..
Okej.. skall inte tjata emot dig.. Men av egen erfarenhet, så är det ssv -sv som funkar ok i askim. Sen tar bergen för mycket.. Det är det som är nackdelen med askim, att det är så jävla snålt med utrymme för vrid.. Men allt e ju relativt..
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Askim imorgon
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.