- 
		Aspö / karlskronaTjena! 
 Ser ut att kunna blåsa nästa vecka då jag kommar hänga på Aspö utanför karlskrona. 🙂
 Kan man surfa på ön eller skall man ta sig till torhamm?
 Ha det gött
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Aspö / karlskrona
Tjena!
Ser ut att kunna blåsa nästa vecka då jag kommar hänga på Aspö utanför karlskrona. 🙂
Kan man surfa på ön eller skall man ta sig till torhamm?
Ha det gött
På väst funkar det mellan Aspö och Hasslö. Se upp med båtar bara. Annars känner jag inte till något på aspö men det finns säkert alla möjligheter. Är du ändå i Blekinge så är ju Torhamn( Pettersvik) värt ett besök.
Komiskt, är också på Aspö i helgen och några dagar till ; ) Brukar ta med prylar, men mest för att åka vidare till andra ställen.
Hur är Torhamn? Funkar när?
Har spanat in en liten ö precis söder om Aspö, Aspöskär tror jag den heter, där det verkar vrida in en fin våg på väst. Har dock aldrig seglat ut dit, kanske värt att testa?
Torhamn(Pettersvik) är bäst på SV. SV och sol så blir det grym bris!
Tack för svar!
Kommer på lördag och stannar en vecka så håller tummen för bra vindar nu. Får nog kika in torhamn, pettersvik om sydvästen dyker upp.
Ha det bra
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser