Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Asså är det nån som skämter med mig eller????
- 
		Asså är det nån som skämter med mig eller????djevulen svarade 16 år, 6 månader sedan 14 Medlemmar · 21 Svar
- 
Virena;541088 wrote:Ja, jag kanske skall fota prylarna så kan vi ha gissningslek. För jag har då ingen aning om vad prylarna är till, mer än att jag fattar att de hör till något typ av fordon.Shit vad jag garvade nyss, jag skulle vid frukosten försöka förklara knäckebröd, dvs hårt bröd för mitt brassebesök. Det blev lite fel då mitt uttal för ”Pao” (bröd) inte är så himla bra så det blev istället ”Pau” (ja killars ni vet vad) Så jag lyckades fråga om han ville prova ”hård kuk” till frukost. Det är inte lätt när det är svårt:laugh: Ville han prova det då? 
- 
djevulen;541062 wrote:virena,,om det e en hiss så e det min,HAhA ja för du har ju behövt byta ut din . den gamla gick ju inte ända upp 🙂 
- 
Ja, men det kanske var någon vänligsjäl. Jag vet inte om något av detta går att använda, men det stod iaf VW buss på lådan såg jag idag. 
- 
det ser ut å vara något till bromsarna,bromsbackar å huvudbromscylinder ,,,ser det ut som 
Logga in för att svara.