Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Asså är det nån som skämter med mig eller????

• skotten

Medlem
    17 april, 2009 vid 11:38

PFFF hHAHAHA awesome!!!

• sourra

Medlem
    17 april, 2009 vid 13:27

Baguette som baguette…

• jonaish

Medlem
    17 april, 2009 vid 15:29
    Virena;541088 wrote:
    Ja, jag kanske skall fota prylarna så kan vi ha gissningslek. För jag har då ingen aning om vad prylarna är till, mer än att jag fattar att de hör till något typ av fordon.

Shit vad jag garvade nyss, jag skulle vid frukosten försöka förklara knäckebröd, dvs hårt bröd för mitt brassebesök. Det blev lite fel då mitt uttal för ”Pao” (bröd) inte är så himla bra så det blev istället ”Pau” (ja killars ni vet vad) Så jag lyckades fråga om han ville prova ”hård kuk” till frukost. Det är inte lätt när det är svårt:laugh:

Ville han prova det då?

• vogon-jeltz

Medlem
    17 april, 2009 vid 16:08
    djevulen;541062 wrote:
    virena,,om det e en hiss så e det min,

HAhA ja för du har ju behövt byta ut din . den gamla gick ju inte ända upp 🙂

• virena

Medlem
    17 april, 2009 vid 18:51

Ja, men det kanske var någon vänligsjäl. Jag vet inte om något av detta går att använda, men det stod iaf VW buss på lådan såg jag idag.

• djevulen

Medlem
    17 april, 2009 vid 21:03

det ser ut å vara något till bromsarna,bromsbackar å huvudbromscylinder ,,,ser det ut som

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Asså är det nån som skämter med mig eller????

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.