Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Att ligga lågt!!!
- 
ollfa297 wrote:Problemet är att de börjar vare sig de har fjoll eller en riktig kite. Så i slutändan handlar det om om de ska få ha lika kul som oss eller inte. För kommer gör de i vilket fall.dom kommer inte om alla e jävligt elaka och beter sig som en riktig jävla arg local! typ som en viss rambo gjorde en gång i tiden! 
- 
ollfa297 wrote:Käftar vi inte emot kommer alla som inte förstår bättre läsa detta och tänka: -oj oj oj vilka bra kitar. Sen köper de varsin PL madrass och tycker det är ”trevlig” sport och får aldrig veta vad kiting verkligen handlar om…Jag blir nyfiken, vad handlar det om? För övrigt kan ju nämnas att peter lynn har ett nytt patent på g … 
 mohahahahah😉 
- 
globalrider wrote:Jag blir nyfiken, vad handlar det om?För övrigt kan ju nämnas att peter lynn har ett nytt patent på g … 
 mohahahahah😉 Se stebes inlägg. Det är en bra beskrivning på vad et handlar om. 
- 
Gah Många ord från mycket folk som inte ens provat en venom. Det ska bli kul med en tour runt landet i vår/sommar för att få se om ens en tredjedel av er klarar av att hantera den potential som finns i dem. Vilket jag ärligt talat inte tror. Så, för de av er som testat en gång men inte redigt rett ut det. Prova igen. Jag kommer som sagt att åka runt en del i år. Och, under året kommer det en del roligt från Lynn, hoppas jag hinner få med nyheterna för då j*vlar 😉 
- 
mrmille wrote:GahMånga ord från mycket folk som inte ens provat en venom. Det ska bli kul med en tour runt landet i vår/sommar för att få se om ens en tredjedel av er klarar av att hantera den potential som finns i dem. Vilket jag ärligt talat inte tror. Så, för de av er som testat en gång men inte redigt rett ut det. Prova igen. Jag kommer som sagt att åka runt en del i år. Och, under året kommer det en del roligt från Lynn, hoppas jag hinner få med nyheterna för då j*vlar 😉 
 du har lovat mig mille…. sa du far ju ta och kommat till secret nar jag e hemma..
 + att den kanske passar mig for jag e ju ganska mycket av en gubbkiteare!
- 
zoolander wrote:du har lovat mig mille…. sa du far ju ta och kommat till secret nar jag e hemma..
 + att den kanske passar mig for jag e ju ganska mycket av en gubbkiteare!
 det e nog så att du måste köra fjoill zooi..
- 
zoolander wrote:du har lovat mig mille…. sa du far ju ta och kommat till secret nar jag e hemma..
 + att den kanske passar mig for jag e ju ganska mycket av en gubbkiteare!word! du e fan en riktig gubbakajtare! 
- 
 + att den kanske passar mig for jag e ju ganska mycket av en gubbkiteare!Det har jag lovat ja! 
 Så det är nog bäst för mig att det blir av då. Om du vill gubbkita kanske jag ska ta med något annat iofs =)
- 
mrmille wrote:Det har jag lovat ja!
 Så det är nog bäst för mig att det blir av då. Om du vill gubbkita kanske jag ska ta med något annat iofs =)
 HEHE men jag menar faktiskt allvar den här gången!
Logga in för att svara.