Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Attention kitesurfare i lund eller runt omkring!

• Attention kitesurfare i lund eller runt omkring!

Publicerad av gangsta_erik på 1 september, 2003 vid 14:34

Nu har skolan börjat och man är fast nere i lund flera mil från det vackra havet…min fråga är om det finns några i samma sits här nere eller runt i krokarna. Om någon känner sig träffad och har bil här så printa ett inlägg. Så delar vi bensin och drar och kitesurfar…ju fler desto roligare eller hur! Själv bor jag mitt inne i lund på halvsunkiga ulrikedal. Var kan man åka här omkring förresten?

/Erik (0730339813 el. 046132541)

anonym-anvandare svarade 22 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • zoolander

Medlem
    1 september, 2003 vid 14:38

det är mer eller mindre exakt 10 km till habopung från där du bor.. annars e det jö JiPä eller näset men det är ju litta längre. ta buss 139 till lomma.. byta sen till 132 mot bjärred.. woalla du är i regninga och vindfria habo!

• gangsta_erik

Medlem
    1 september, 2003 vid 14:41

fan jag hatar att åka kollektivt men för en session är det helt klart värt det

• anonym-anvandare

Medlem
    1 september, 2003 vid 19:17

smile.gif Är oxo inkvarterad i Lund för vintern nu, letar även jag efter någon som vill ”dela” bil … har åkt kollektivt till Habo typ 5 ggr nu .. men det är det ju lätt värt (tar ju bara typ 40 min)!! smile.gif

//Ted

• gangsta_erik

Medlem
    1 september, 2003 vid 21:22

har du bil?

• anonym-anvandare

Medlem
    2 september, 2003 vid 17:43

Min flickvän bor nog i samma hus som du på ulrikedal. Tror jag har sett dig lunka omkring med din kite. Kan höra av mig om det är bra vindar och jag är i närheten så kan ju du bidra till min bensa-ekonomi.
    niklas
    nilund@hotmail.com

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Attention kitesurfare i lund eller runt omkring!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.