Tack för all uppmerksamhet och för dina fina ord angående mina inlägg och trådar. Som belöning lyckades jag nyss lägga en avtar åt mig själv för er att beskåda i djup avund…. ;). Bilden är från Sotavento 88 måste det vara eftersom jag är på min 35cm superbräda som jag designat själv och som jag var helt överlägsen i Hvide Sande med samma år senare på hösten… som jag krashade på en sandbank och fick nöja mig med tredje plats om jag inte minns fel. Det var på mina Five Star dagar det. Jag har en hel hög av dem kvar på stugan. Nästa år skall jag pröva dem igen för jag minns att dom var jäkla bra. Speciellt tyckte jag om den där mjuka profilen runt masten som flöt som en kork (vattenstart = ***** = 5 stjärnor = ultrabra) och tog inte ont i pannan när man katapultade, bra det också. Problemet med mina hundratals bilder är att dom inte är av mig och de är i diaformat. Den här bilden by the way skannade jag för en segelförenings 100 års publikation men den antogs inte pga någon helknäpp förklaring.