-
Azorerna
Hej jag tängte kanske dra till Azorerna och kolla surfet på ön. Är det någon som har varit där och är det nogon som har några tipps på var man skall vara så vore jag glad för svar.
Tack !
/M

Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Azorerna
Hej jag tängte kanske dra till Azorerna och kolla surfet på ön. Är det någon som har varit där och är det nogon som har några tipps på var man skall vara så vore jag glad för svar.
Tack !
/M 
Ojjj, Azorerna är tufft. Vet inte ditt nivå men Azorerna är kända för heavy surf. Visst finns det lugnare spots men mestadels finns det stora, arga vågor. Eftersom öarna är liksom en berg mitt i djupa havet bromsas swellet inte ner innan dem når land. Vågorna är alltså mycket kraftigt.
Om du inte är ganska erfaren, och har möjligheten att välja en annan destination, skulle jag advisera att åka nån annanstans. Om du redan har bestämt/bokad…… stay safe och håll dig till spots du klarar av.
Ha det så kul!!
Tack som fan för svar den infon var bra eftersom jag är en nybörjare när det gäller vågsurfing. Och det var ju det jag hade tängt. Var på Sri Lanka i vintras och diggade dom vågorna. Dom är ju rätt snälla. Tack ! jag drar nog någon annan stans har du/någon något förslag billigt och bra.
/nessi
Hello Micke!
Kom upp till Gävle nästa gång Bottenhavet går av. Det finns en ledig soffa här.
Det kommer jag garanterat att göra.
Hörde va pg att du surfat hela vintern. Lagom avis!
vi syns !
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser