-
back in business – var?
Har varit tvungen att lägga vindsurfingen på hyllan i en 2 år på grund av en skada, men nu när tiden finns så känns det som att d e dags att get back into the wild.. har planerat att göra en surfresa i mitten på våren i på några månader till någon schyst surfspot, men ska jag vara ärlig så har jag för tillfället ingen koll alls på var man bör dra om man vill kombinera; vindsäkert, billigt, soft stämning/folk och värme i mitten på våren…
ser framför mig en schyst backpacker-beachslinga med långgrunt så långt ögat når, lite etablerade uthyrningar som inte tar 1000pix/dagen å vindvind så att man slipper springa upp mitt i natten å rigga för att man inte e säker på om brisen kommer hålla i sig eller om man kommer behöva vänta tre veckor till… det ser helt enkelt friggin paradise ut!
har funderat lite på thailand och costa rica/panama, men det går ju inte att undgå isle de margarita, hawaii, fuerte å d där ställena:santa:.. något säger mig dock att d ställena är en aning dyrare.. någon med mer kunskaper om detta som har några idéer? tacksam för tips!
/andré
Logga in för att svara.