- 
		Back in townDudes, Har varit nere i Grekland 2v. Kanon vindar bara 2dgr av 14 som var dålig. Träffade mina Liverpool polare Ron och Paul plus Rune o sonen Niklas från svedala. (västkusten). Niklas (16år) var helt sjuk. Ute på en 10a rebel i 30 knop-15ms. byig som vanlig- upp till 35knop. Han LånarRon´s 7a. Railies 5 meter upp 30m horizontal superman unhooked. Ron plockar fram vid-cam ” det blir lite kött o blod”. Men med Nikkan på vattnet blir alla stum. NO FEAR. Jag var rädd för ungen. Farsan Rune var typ ” han är bra va? ett år på kiten?” ”uuuhh Rune……ärduintelite typ ”concerned” att Nikke ska vara fluyggskit sen?!” Morsan kommer ut på beachen. WOW, har aldrid sett Niklas kitesurfa, han ser rätt bra? ( jag år lite i paniK ( tror att Nikke ska dö) ) ” yo då, han är duktig” har du inte tittat på när sonen kitesurfar innnan?” ”nej fan, det är för kallt i svedala att hänga på stranden och jag har 2 barn till att tar hand om”. Nikke drar en 20m hopp över vindsurfare mastar och hon o Rune tycker det ä ballt. Morsan höjtar. Efteråt, är jag skit glad att Niklas (super Ödmujkt kille) överlever och undrar vad fan jag ska göra när min son börjar kitesurfa……. TW 
Logga in för att svara.