Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bara jubb. Men ledig imorgon. Habo imorgon onsdag?

• Bara jubb. Men ledig imorgon. Habo imorgon onsdag?

Publicerad av skejtar_henke på 14 september, 2004 vid 10:56

Någon mer än jag som är ledsig och sugen på habo imorgon onsdag 15/9 om vädret tillåter. Vinden ser ju ut att hålla i sig.

eketeket svarade 21 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • oscarb

Medlem
    14 september, 2004 vid 15:22

Jag kommer (om det inte blåser för mycket vilket det ser ut att kunna göra)!

• skejtar_henke

Medlem
    14 september, 2004 vid 16:53

Vi kan väl höras….. hoppas det bli gött väder då

• luuddee

Medlem
    14 september, 2004 vid 20:08

Funderar på att ta studiedag. kommer med en värdelös kille om d e bra väder /Kaiser

• skejtar_henke

Medlem
    14 september, 2004 vid 21:42

ludde ring mig om du ska åka. Jag har gjort av med ditt nummer…

• mackan

Medlem
    14 september, 2004 vid 22:00

blåser sällan för mkt. gäller att ha rätt grejer när de e ladd. ooo nästa torsdag då ska man hoppa i dräkten igen. fi fan va gött!!!

• luuddee

Medlem
    15 september, 2004 vid 06:14

kommer nog senare om ja ska åka.. har fan kört punka på bilen o skit måste gå i skolan mää..

• annas

Medlem
    15 september, 2004 vid 10:44

Henke hade just varit ute i Habo – ingen där o gött m vind. Vi drar ev dit om en timma – kan vara för mkt vind. Någon annan som har planer på att sticka ut?

• yeeah

Medlem
    15 september, 2004 vid 11:42

jag o ted är där från 5-tiden.. om ni kommer dit då så kommer ni få se några härliga kraschar…har fan itne koll på nått kommer bli festligt i den här vinden crazy.gif

• eketeket

Medlem
    15 september, 2004 vid 13:58

finns det nån som varit där precis å känt av hur det verkar? är på väg ut om nån timme eller två.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications