Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bara jubb. Men ledig imorgon. Habo imorgon onsdag?
- 
		Bara jubb. Men ledig imorgon. Habo imorgon onsdag?Publicerad av skejtar_henke på 14 september, 2004 vid 10:56Någon mer än jag som är ledsig och sugen på habo imorgon onsdag 15/9 om vädret tillåter. Vinden ser ju ut att hålla i sig. eketeket svarade 21 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 9 Svar
- 
			9 Svar
- 
Jag kommer (om det inte blåser för mycket vilket det ser ut att kunna göra)! 
- 
Funderar på att ta studiedag. kommer med en värdelös kille om d e bra väder /Kaiser 
- 
ludde ring mig om du ska åka. Jag har gjort av med ditt nummer… 
- 
blåser sällan för mkt. gäller att ha rätt grejer när de e ladd. ooo nästa torsdag då ska man hoppa i dräkten igen. fi fan va gött!!! 
- 
kommer nog senare om ja ska åka.. har fan kört punka på bilen o skit måste gå i skolan mää.. 
- 
Henke hade just varit ute i Habo – ingen där o gött m vind. Vi drar ev dit om en timma – kan vara för mkt vind. Någon annan som har planer på att sticka ut? 
- 
jag o ted är där från 5-tiden.. om ni kommer dit då så kommer ni få se några härliga kraschar…har fan itne koll på nått kommer bli festligt i den här vinden  
- 
finns det nån som varit där precis å känt av hur det verkar? är på väg ut om nån timme eller två. 
Logga in för att svara.