• Barcelona!

Publicerad av peer på 31 augusti, 2009 vid 19:07

Jag och en polare är lite sugna på att dra ner till Barcelona.. Spana in Zlatan, testa fyllecellerna där nere och helst även surfa lite.

Någon som har surfat i eller runt Barcelona eller vet om det är bra dåligt osv?

Verkade ju inte vara så dyrt att ta sig dit eller kolla fotboll så lite bra surfing hade blivit pricken över i:et!

larssa svarade 16 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • larssa

Medlem
    31 augusti, 2009 vid 19:33

var där förra året men blev inget kiteande. Behöver bil för att hitta bra spots

• kitelife

Medlem
    31 augusti, 2009 vid 21:16

Jag var där och kitea för några år sen och det finns en hyffsad spot i ”stan” kommer inte ihåg vad det heter men det var nog nån gammal olympisk arena område? fanns en linbana och en stor staty av en fisk…

fin strand med mycket folk och folk som vågsurfade i vattnet men klart kitebart…

körde även lite söderut med bilen och hitta strand på strand…

så inga problem!

• larssa

Medlem
    1 september, 2009 vid 20:53
    KiteLife;571971 wrote:
    Jag var där och kitea för några år sen och det finns en hyffsad spot i ”stan” kommer inte ihåg vad det heter men det var nog nån gammal olympisk arena område? fanns en linbana och en stor staty av en fisk…

fin strand med mycket folk och folk som vågsurfade i vattnet men klart kitebart…

körde även lite söderut med bilen och hitta strand på strand…

så inga problem!

det var på norra sidan va?
    Södra o inne i stan e ju knökat med badgäster

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.