Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bare torrdräkter- Någon som hört talas om?

• Bare torrdräkter- Någon som hört talas om?

Publicerad av neven på 20 januari, 2005 vid 09:04

Är det någon som har hört talas om, eller testat, Bare torrdräkter ? Finns i några varianter och är inte alls dyra. Verkar vara avsedda för vattensporter, typ wakeboard, och borde alltså även funka för kite.

anonym-anvandare svarade 20 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • rambo_johnson

Medlem
    20 januari, 2005 vid 12:46

sajme shit different najms

• neven

Medlem
    20 januari, 2005 vid 13:27

Gött. Jag skall till USA och hittade ett ställe som man kunde beställa från för 300 USD, typ 2100, så jag funderar på att skaffa en.

• teda

Medlem
    20 januari, 2005 vid 14:24

Det är ju en snubbe i Habo som kör med en sån, han sa la att den va ok … men hmm det är ju våtdräkt på benen … :/

• anonym-anvandare

Medlem
    20 januari, 2005 vid 15:53

Det är jag som är snubben med Bare torrdräkt. Min dräkt är typ våtdräkt upp till midjan där den är förseglad. Fryser ingenting i dräkten./ Daniel

• ian

Medlem
    20 januari, 2005 vid 15:55

Ett gammalt väletablerat märke i usa. bra kvalitet, så pass att min lyckats överleva tills nu när den är hopplöst omodern och allmänt vidrig. annars är de najs

• neven

Medlem
    20 januari, 2005 vid 16:12

Jag funderar på den här . Den är nog hel-torr.

• george_jung

Medlem
    20 januari, 2005 vid 16:18

vet inget om dräkterna men jag reagerade lite på den där Billy Rosinni i teamet… confused.gif

• neven

Medlem
    20 januari, 2005 vid 16:23

Air-chair?? WTF?

• anonym-anvandare

Medlem
    20 januari, 2005 vid 19:46

Vet inget om dräkterna mer än att en dykaffär i staffanstorp (skåne) tar hem bear dräkter, men d kanske hjälper dig föga?

• patrikol

Medlem
    20 januari, 2005 vid 21:11

Dykaffär i Staffanstorp? grin.gif Du skämtar med mig aprilo! grin.gif Var dyker dom i vattenhålen på golfbanan? smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    20 januari, 2005 vid 21:31

Fråga på kiteforum.com. Där finns kanske fler som har testat den.

/Daniel

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications