Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bare torrdräkter- Någon som hört talas om?
-
Bare torrdräkter- Någon som hört talas om?
Publicerad av neven på 20 januari, 2005 vid 09:04Är det någon som har hört talas om, eller testat, Bare torrdräkter ? Finns i några varianter och är inte alls dyra. Verkar vara avsedda för vattensporter, typ wakeboard, och borde alltså även funka för kite.
anonym-anvandare svarade 20 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Gött. Jag skall till USA och hittade ett ställe som man kunde beställa från för 300 USD, typ 2100, så jag funderar på att skaffa en.
-
Det är ju en snubbe i Habo som kör med en sån, han sa la att den va ok … men hmm det är ju våtdräkt på benen … :/
-
Det är jag som är snubben med Bare torrdräkt. Min dräkt är typ våtdräkt upp till midjan där den är förseglad. Fryser ingenting i dräkten./ Daniel
-
Ett gammalt väletablerat märke i usa. bra kvalitet, så pass att min lyckats överleva tills nu när den är hopplöst omodern och allmänt vidrig. annars är de najs
-
vet inget om dräkterna men jag reagerade lite på den där Billy Rosinni i teamet…

-
Vet inget om dräkterna mer än att en dykaffär i staffanstorp (skåne) tar hem bear dräkter, men d kanske hjälper dig föga?
-
Dykaffär i Staffanstorp?
Du skämtar med mig aprilo!
Var dyker dom i vattenhålen på golfbanan? 
-
Fråga på kiteforum.com. Där finns kanske fler som har testat den.
/Daniel
Logga in för att svara.