Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bästa grejen
-
Bästa grejen
Publicerad av kitefredrik på 14 december, 2007 vid 18:59Läste på nätet att denna stancen är den bästa för kitesurfing, är det så?
Den ska visst ge bra fart och skönt stöd för ryggen.
sidpiraya svarade 17 år, 10 månader sedan 10 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Jag tycker ”köttbullen” är bättre… i alla fall i överriggat tillstånd. Bild överflödig;-).
Om du var allvarlig så (tror jag knappast..);
Trodde jag också i början, men efter några år inser man att duckstance med låg tyngdpunkt och rak rygg och extremt brett mellan fötterna ger mest pop, kraft, balans och coolare look:-)…Då får man stå ut med att denna stance ger lite extra stänk i ögon och linser. -
vackert!! å jag som tyckte bandana var kungen av gubbarailey men de här är fan grymt!
Varför finns det ingen tävlingsdel som går ut på att sätta tricken så lågt å sketchy som möjligt? vad är väl en stor mobe mot en köttbulle 720 1m över vattnet med kiten kl 12.
-
@pjoter 434083 wrote:
vackert!! å jag som tyckte bandana var kungen av gubbarailey men de här är fan grymt!
Varför finns det ingen tävlingsdel som går ut på att sätta tricken så lågt å sketchy som möjligt? vad är väl en stor mobe mot en köttbulle 720 1m över vattnet med kiten kl 12.
man vad fan det där är ju Bandana.
-
haha, de va de ju fan. den fina bilden har jag inte sett förr.. i somras?
Då är det fortfarande bandana som är gubbarailey-kungen. skönt! -
pjoter;434183 wrote:haha, de va de ju fan. den fina bilden har jag inte sett förr.. i somras?
Då är det fortfarande bandana som är gubbarailey-kungen. skönt!heheheeee, aa de kan nog va från i somras! realstajl hahaha…
Njaa… asså kolla här razta-gamla-mannen, railey-frontside-loop 😀
-
Ha ha fan ingen som har lyckats utmana mig på den än,
Går nu att beställa som stor tavla att hänga på idol väggen. ändast 699:-
Logga in för att svara.