Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bästa svenska vindsurfingbilden – kvalificering!
- 
		Bästa svenska vindsurfingbilden – kvalificering!edorf svarade 16 år, 11 månader sedan 93 Medlemmar · 169 Svar
- 
- 
Tog denna i söndags på Kelso i fisken. 
 Kolla gärna in min fotoblogg på: http://jnilsson.com/photodiary/
 Inte så mycket surf men mycket annat.
- 
Kulingvarning har ju levererat några fina höspärlor från ”swellshärad”!   
- 
Er det diskvalificering at det begge er danskere;-) PS 
 Fantastisk galleri på kulingvarning.
 -Selvom forholdene er episke bliver billederne det ikke automatisk!
 Stor cred til fotograferne!
- 
@andreas h 507148 wrote: Er det diskvalificering at det begge er dansker For helvede, de spelar ikke non roll! Ligger ju redan en masse bilder från danmark i den här tråden, bla från Gislöv, Malmö, Skanör mm. 
- 
@dr Masse 507046 wrote: Kulingvarning har ju levererat några fina höspärlor från ”swellshärad”! Högt hopp!!!!! 
- 
Lyckas inte hitta galleriet med bilderna som bilden i inlägg #63 är hämtad från. Någon som kan hjälpa mig? Dags för omröstning förresten? 
- 
Jag låter denna tråd gå oktober månad ut med tanke på prognoserna. I november/december så blir det omröstning! Väljer en vecka med risiga proggar, ah! 
- 
Härligt att det börjar komma lite bilder igen, tyckte det var lite väl mycket prat ett tag! 
- 
En del säger att vissa bilder borde vara med. Här kommer 3 st från SAW. Apelviken 081025 Seglare: Ingen aning 🙂 nån som känner igen sig ? 

Apelviken 081025 Seglare: Andreas S66
  Läjet 081024 Seglare: Okänd eller Ökänd ?? 
  Nån som vill nominera andra bilder från SAW är det bara klippa länken och dra in här. PZ Boys an Girls 
Logga in för att svara.