Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › BÄSTA vindsurfingprylen
-
BÄSTA vindsurfingprylen
Publicerad av spray på 27 april, 2007 vid 20:37Tänkte kontra med en lite mer positiv och allmänbildande tråd än den motsvarande!!
Vad är det bästa vindsurfingprylen!?
rookie svarade 18 år sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Luftskruven, är inte den ganska onödig? har ingen aning men som jag har läst så kan man skita i att sätta montera dit den
-
@Spray 379824 wrote:
Luftskruven, är inte den ganska onödig? har ingen aning men som jag har läst så kan man skita i att sätta montera dit den
VAR har du läst det?? :S
Luftskruven.. Det bästa.. Det ända.. Det vackra.. Det riktiga.. Drömmer om luftskruvar och dom är överallt!!
http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=48242&highlight=hj%E4lp+tack
höhö………….
-
Knatte
Gäst28 april, 2007 vid 06:52@wind-lover 379814 wrote:
LuFtSkRuVeN!!!!!!!!
Luftskruven är ju klart underskattad
( bara den nu är iskruvad vill säga….)
-
Here goes…
Hängselen
Fotstroppar
Snabbkopplingsbommen
NS POWER.XT-förlängarenoch det som fullständigt revolutionerat min vindsurfing…
… INTERNET, d v s vindprognoskartorna som gör det möjligt att dra största möjliga nytta av våra lågtrycksgenererade vindsystem. Jag har aldrig seglat så mycket vågor med så bra vinkel som jag gjort de senaste åren.
-
Måste verkligen hålla med om det där sista! Nätet har inte bara gjort att man hittat vågsegling som jag knappt trodde fanns innan, jag har fasen utvecklats mer som seglare på de sista 5 åren än de föregående 10… (jobbig insikt, iofs).
-
Garmin foretrex 101 och 201. Äntligen tog det FART igen!
Freestylebrädor, jisses nu blev det KUL igen! -
1. Kaffethermos
2. Bullpåsen
3. Sittdyna (även otroligt bra när man riggar på blött underlag)
Logga in för att svara.