Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Båstad – Hamlstad t/r
- 
		Båstad – Hamlstad t/rPublicerad av klint på 24 april, 2008 vid 13:54Någon som provat köra denna sträcka, ger ca 4 mil fram och tillbaks. Lite sugen på att åka upp och köra som long distance nästa gång det blåser jämna fina västvindar. mr_johan svarade 17 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
- 
			8 Svar
- 
Borde väl ge en hyffsad nackspärr om inte annat! Åt båda hållen 😉 
- 
Inget mot vad Bringdal & co. måste dragit på sig när de körde sitt Atlanten race ´98 eller ngt i den stilen…. :crazy: 
- 
OregistreradGäst24 april, 2008 vid 18:10Ringenäs-Hallandsväderö är redan avklarat sen många år … 
- 
Haha.. kul idé men inget jag skulle vilja prova.. måste bli jobbiga sidodyningar alternativt brytande vågor hela vägen. skulle däremot kunna tänka mig det på ostlig men bra vindar i den riktningen har vi ju inte många gånger om året. ps. ca 25 km enkel resa-raka spåret. 
- 
Jag köpte en sån här på Stadium XXL häromdagen, just för riktiga långa stintar, (det är en vattenflaska på 2 liter som ser ut som en liten ryggsäck): 
- 
andersbq;460686 wrote:Jag köpte en sån här på Stadium XXL häromdagen, just för riktiga långa stintar, (det är en vattenflaska på 2 liter som ser ut som en liten ryggsäck):Dom e grymma, hade en liknande när jag gjorde lumpen. 
- 
@mr_johan 460684 wrote: Haha.. kul idé men inget jag skulle vilja prova.. måste bli jobbiga sidodyningar alternativt brytande vågor hela vägen. skulle däremot kunna tänka mig det på ostlig men bra vindar i den riktningen har vi ju inte många gånger om året. ps. ca 25 km enkel resa-raka spåret. Tror i.o.f.s det hade funkat utmärkt med lite större, stabila prylar en dag med lagom vind, typ min isonic 122 och ett 8,5. 
Logga in för att svara.