Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Båstad – Hamlstad t/r

• Båstad – Hamlstad t/r

Publicerad av klint på 24 april, 2008 vid 13:54

Någon som provat köra denna sträcka, ger ca 4 mil fram och tillbaks. Lite sugen på att åka upp och köra som long distance nästa gång det blåser jämna fina västvindar.

mr_johan svarade 17 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • bananen

Medlem
    24 april, 2008 vid 16:49

Borde väl ge en hyffsad nackspärr om inte annat! Åt båda hållen 😉

• klint

Medlem
    24 april, 2008 vid 17:24

Inget mot vad Bringdal & co. måste dragit på sig när de körde sitt Atlanten race ´98 eller ngt i den stilen…. :crazy:

• Oregistrerad

Gäst
    24 april, 2008 vid 18:10

Ringenäs-Hallandsväderö är redan avklarat sen många år …

• mr_johan

Medlem
    24 april, 2008 vid 19:07

Haha.. kul idé men inget jag skulle vilja prova.. måste bli jobbiga sidodyningar alternativt brytande vågor hela vägen. skulle däremot kunna tänka mig det på ostlig men bra vindar i den riktningen har vi ju inte många gånger om året. ps. ca 25 km enkel resa-raka spåret.

• andersbq

Medlem
    24 april, 2008 vid 19:24

Jag köpte en sån här på Stadium XXL häromdagen, just för riktiga långa stintar, (det är en vattenflaska på 2 liter som ser ut som en liten ryggsäck):

• perrapops

Medlem
    24 april, 2008 vid 19:30
    andersbq;460686 wrote:
    Jag köpte en sån här på Stadium XXL häromdagen, just för riktiga långa stintar, (det är en vattenflaska på 2 liter som ser ut som en liten ryggsäck):

Dom e grymma, hade en liknande när jag gjorde lumpen.

• klint

Medlem
    24 april, 2008 vid 20:19

@mr_johan 460684 wrote:

Haha.. kul idé men inget jag skulle vilja prova.. måste bli jobbiga sidodyningar alternativt brytande vågor hela vägen. skulle däremot kunna tänka mig det på ostlig men bra vindar i den riktningen har vi ju inte många gånger om året. ps. ca 25 km enkel resa-raka spåret.

Tror i.o.f.s det hade funkat utmärkt med lite större, stabila prylar en dag med lagom vind, typ min isonic 122 och ett 8,5.

• mr_johan

Medlem
    24 april, 2008 vid 21:02

@Klint 460706 wrote:

Tror i.o.f.s det hade funkat utmärkt med lite större, stabila prylar en dag med lagom vind, typ min isonic 122 och ett 8,5.

Aha.. du tänker så =P..

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Båstad – Hamlstad t/r

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.