Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing –Battle —

• anonym-anvandare

Medlem
    26 april, 2005 vid 23:03

Hmm…

Vill man göra denna tävling på ett korrekt sätt kan man ju snacka med dom som håller i The Battle, dom har trots allt skydd i form av upphovsrättslagen för namn och koncept (snowboardtävling i falun för de mindre insatta).

• brickan

Medlem
    26 april, 2005 vid 23:07

Svar till:

Hmm…

Vill man göra denna tävling på ett korrekt sätt kan man ju snacka med dom som håller i The Battle, dom har trots allt skydd i form av upphovsrättslagen för namn och koncept (snowboardtävling i falun för de mindre insatta).

[/ QUOTE ]

Och för de som är mindre insatta så är detta em kitetävling!

• hengo

Medlem
    26 april, 2005 vid 23:20

tror inte dom har upphovsrätt på att ha tävlingar inom en surfsport där åkarna åker i lag och dömmer åt varandra, jävligt vanligt inom alla extremsporter

• martent

Medlem
    27 april, 2005 vid 07:52

Tävlingen heter inte the battle utan vad som står på reklam bladet!! smile.gifGanska lätt att missförstå med den överskriften som var innan! grin.gif

• martent

Medlem
    27 april, 2005 vid 10:10

För er som letar boende under tävlingen klicka på länken så finns det lite att välja på!! smile.gif

http://www.laholm.se/l_templates/L_PageFull.aspx?id=1348

• rocco

Medlem
    27 april, 2005 vid 12:40

Svar till:

Hmm…

[/ QUOTE ]

Jo Tjena wink.gif lite bakom flötet va grin.gif

• tomw

Medlem
    27 april, 2005 vid 15:36

Jag ä nog den enda Old-Boy som kitar ? Det skulle vara kul att bilda ett lag med andra old-boys. Krav: 40+

Hör av er om ni finns

MVH TomW

• nilsson

Medlem
    29 april, 2005 vid 18:01

Vi är några stycken 40+! Med mer eller mindre framgång.

• zoolander

Medlem
    29 april, 2005 vid 22:42

bengt! du e även +20, det kan ingen ta ifrån dig!

• nilsson

Medlem
    30 april, 2005 vid 19:30

Trots att jag är fostrad i denna gammla hårda skolan, med lusingar av rektorn, så har jag problem med syftningarna, menar kajtande med skiftande framgång. Sen undrar jag när du kommer till Hbg för en sejour?

• zoolander

Medlem
    30 april, 2005 vid 20:01

får först ta mig till svedala.. men om jag e vlkommen sen så hade det kanske inte varit helt fel att ses en dag!

• rusiak

Medlem
    9 maj, 2005 vid 16:54

Mårten, var stack ni i lördags? Inget plattvatten-åka??

/Alex (danmark-traveller)

• martent

Medlem
    9 maj, 2005 vid 19:26

Vi provade lite men det var så byigt! I söndags så provade vi ett nytt ställe söder om klittmölle men det var inte lika bra som i lördags.. Men det var ju hur bra som helst i klittmölle ska lätt åka dit snart igen..

Glöm inte anmäla er till tävlingen kommer bli hur kul som helst!!!

Ha det gött smile.gif

• ermix

Medlem
    11 maj, 2005 vid 09:12

niiice

• anonym-anvandare

Medlem
    11 maj, 2005 vid 16:37

GUD ser ut att gilla oss…Vind på Geeee

Sida 3 av 9

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications