Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Beat this dudes.
-
Beat this dudes.
Publicerad av tomw på 28 mars, 2006 vid 19:41TW på egen tillverkad skimboard 1966.
Plats: Santa Monica Beach, So-Cal40 års jubileum på egen brädor i år.
TW
niklas82 svarade 19 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Grymt, de va de året jag föddes! Så du tjuvstarta med träning på bräda 😉
Själv har jag börjat att tävla i puckelpist igen.
De va ju 15-20 år sedan jag tävla sist.Fick ett grymt sug och kommer att satsa tills nästa år.
Funderar även på att börja köra med sådanadär nya skidor, tror de heter carving 😉 . Nu har jag 195 lagg.Det känns skönt att det finns oldboys men det är lite tufft att vissa är 22 år i klassen när man snart är 40 hmmmm.
Kommer att träna puckel i Sälen/Stöten i helgen.
Peter
-
okey… för att sätta er in i ert problem ska jag illustrera hur det ligger till… Det röda strecket är det livet som ni har bakom er. Det grå strecket är den tiden ni har kvar tills ni går i pension och det blåa strecket är den tiden från pension tills att ni statistiskt sett förväntas vandra vidare…. Ni stackare vandrar i livets höst…
-
bohm wrote:okey… för att sätta er in i ert problem ska jag illustrera hur det ligger till… Det röda strecket är det livet som ni har bakom er. Det grå strecket är den tiden ni har kvar tills ni går i pension och det blåa strecket är den tiden från pension tills att ni statistiskt sett förväntas vandra vidare…. Ni stackare vandrar i livets höst…
Men som alla vet så är hösten oftast en skön årstid, våren en massa måsten som skall uppyllas till sommaren, sommaren hinns inte med pga alla planer under våren, hösten en tid att njuta man vet vad den innebär och inga orealistiska förväntningar! -
bohm wrote:okey… för att sätta er in i ert problem ska jag illustrera hur det ligger till… Det röda strecket är det livet som ni har bakom er. Det grå strecket är den tiden ni har kvar tills ni går i pension och det blåa strecket är den tiden från pension tills att ni statistiskt sett förväntas vandra vidare…. Ni stackare vandrar i livets höst…
Crap :shocked:
-
kiters_se wrote:Grymt, de va de året jag föddes! Så du tjuvstarta med träning på bräda 😉
Själv har jag börjat att tävla i puckelpist igen.
De va ju 15-20 år sedan jag tävla sist.Fick ett grymt sug och kommer att satsa tills nästa år.
Funderar även på att börja köra med sådanadär nya skidor, tror de heter carving 😉 . Nu har jag 195 lagg.Det känns skönt att det finns oldboys men det är lite tufft att vissa är 22 år i klassen när man snart är 40 hmmmm.
Kommer att träna puckel i Sälen/Stöten i helgen.
Peter
hahaha as kul
Logga in för att svara.