- 
		Beerlandaeee de någon som skall till Björlanda i morgon förmiddag??? 
 tänkte ta med med en DV videokamera…så det vore najs om någon kunde hjälpa till å ta lite film med mig oxå  
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Beerlanda
eee de någon som skall till Björlanda i morgon förmiddag???
tänkte ta med med en DV videokamera…så det vore najs om någon kunde hjälpa till å ta lite film med mig oxå   

Jag dra mig dit. Skulle gärna ha en hint om vägen dit dock. Är det vid Store Udds vägen som gäller?
Det är skyltat till båthamnen och man går i på Store Udds sidan längst ut. Observera att det är fågelskyddsområde i viken vid Store Udd (mer info finns även på GWC hemsida).
Ser lovande ut idag, nu är det ca 11m/s WNW och prognosen är väl att det blir vind hela dagen vridande mot nordväst…   
Blev det något filmande med kameran el?
du kanske jobbar lite på det..
Berätta när du lägger up den om dt nu finns något att lägga upp  

¨Lite film blev det allt….håller på att regisserar lite bara.
Problemet är att det var j-vlit svårt att hålla kameran still när det blåste 14 ms.
Slänger upp filmerna på steffo FTPn i kväll. Alla filnamnen kommer att börja med Björland1….osv.
Hoppas jag fick med de flesta  

Fan va nice!  
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Beerlanda
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.