Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › BEERLANDA iDAG!?
-
BEERLANDA iDAG!?
Publicerad av JOHN_J_RAMBO på 17 december, 2003 vid 09:40Funderar på att dra dit snart..
Blåser helt ok!Ingen annan som har tankarna på att dra dit???
yaya..Cs där isfl!
karapp svarade 21 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
skall se om det finns tid kvar…skall köpa torrdräkt först.
-
Jag var på väg dit men ville inte sticka ut själv idag igen. Ditt inlägg dök inte upp förrän nu men det står att det är postat 10.40. Konstigt. Nu är det hursmohelst för sent. Men om jag bara inte fryser fingrarna av mig hänger jag gärna på i Björlanda nån dag framöver.
/Kristian
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst17 december, 2003 vid 15:26Fick mig runt 40min med feting tryck i 5.3.
Riggade om till 6.0 o fick en stund med det, men sedan dog vinden av..Karapp kikade ner o vi gick ut o fjanta runt lite bara..o efter en stund kom det lite vind trotsallt..så nu har man fått sig ett gäng timmar surf idag med
Här e några värdelösa bilder från idag
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst17 december, 2003 vid 15:27.
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst17 december, 2003 vid 15:27..
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst17 december, 2003 vid 15:27….
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst17 december, 2003 vid 15:28…..
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst17 december, 2003 vid 15:28………..
-
i fiskebäck körde ja 5.0, som vanlit
men de va faktiskt riktit bra tryck. en av mina bästa dar på länge faktiskt, pga tempraturen. så grymmt varmt ida ju. så slapp man ju segla själv me
. riktit nöjd me dan.karapp. hur går de me vulcanon? mina blir bara sämmre å sämmre för varje gång ja försöker känns de som
-
wow, ja e med i bild ju, surfandes

Gjorde ett försök på volcano igår men kom ju knappt runt 45 grader så det går inget vidare…
Satte nån sail&body 360 och nått helicopterslag igår, annars kan man väl säga att min freestyle segling är ganska minimerad.
Logga in för att svara.