Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Behöver lite hjälp med Bladder.

• Behöver lite hjälp med Bladder.

Publicerad av christian-j på 2 mars, 2006 vid 10:46

Har precis köpt mig min första kite en 16 kvm. Och när jag köpte den fick jag reda på att bladdern var trasig. trodde dock inte att det skulle vara så svårt att få tag i en ny. Har skickat mail till han jag köpte den av för att fråga vad det var för kite. han sa att det var att en ”no brand” drake men att han trodde att det skulle gå som en Gaastra SRX. vet någon vart man kan få tag i en ny bladder till en sådan eller vilka som säljer dom i sverige? Det är tyvärr lite för många hål på den för att laga. Eller finns det några universal bladder som passar?

Vore tacksam för lite hjälp.

MVH
    Christian Jansson

mrmille svarade 19 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • hbgkitare

Medlem
    2 mars, 2006 vid 11:00

Fråga Sam på detta forum, har för mig att han tar hem från USA och är billig.
    Han ger dig en länk till en sida (kommer inte ihåg sidan?) där du kollar upp vilken bladder du behöver till din modell. Om du skall ha till en Gastra så letar du upp den i listan och kollar vilket artikelnummer den har och beställer den genom Sam!
    Tror det är Sam men kan ha fel och ursäktar mig då!

//Marcus

• eklov

Medlem
    2 mars, 2006 vid 14:05

Hej!

Här är en länk till ett företag i USA. http://www.airtimekite.com/home.html

Tror att de kan fixa fram alla typer av bladders. Jag har för mig att det var ganska dyrt. Men hittar du ingen i sverige så hör med dom.

lycka till!

• sidpiraya

Medlem
    2 mars, 2006 vid 14:23

Shit vilken deal du gjort en trasig 16 no brand..

shit asså låter som du den säljaren har gjort värdens deal så vida du inte fick betalt för att ta hand om den.

• christian-j

Medlem
    2 mars, 2006 vid 14:36

det var faktiskt inte så dålig deal. var inte många kronor jag köpte den för. det var så lite att om det inte gick att laga den så får man väl ta vara på selen och hantag och sånt och slänga resten. tyckte bara att det skulle vara kul att testa innan jag köpte något dyrare.

• mrmille

Medlem
    2 mars, 2006 vid 14:48
    Hbgkitare wrote:
    Fråga Sam på detta forum, …

//Marcus

ja, han är sjuk bra på att bladdra

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications