Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?

• styret

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:31

burkar är ingen dum idé.
    fast här nere i södern har den grejen dött ut totalt eftersom alla köper öl i tyskland.

klart jag är förjävlig!

• herodude

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:32

ne men någon måste jue göra det.. eller hur?

• tabi

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:33

orka samla burkar, sälj styret… så har du bara 280 kvar o jobba in! =)

• styret

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:35

det är tobbe som kommer få göra ”skitgörat” med tyskarna i sommar så jag kan väl ta mej ann ett par nu då.

• tabi

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:36

hörru det där hade vi kommit överens om trodde jag, vem är det som har det långa blonda håret i husvagnen egentligen…?

• herodude

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:44

hehe hmmm det är allt för många kärringar som dricker tyskt öl…. vodka annars får de va… wink.gif

• tabi

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:45

nää bärs ska det va!

• herodude

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:47

*host*kärring*host* hehe, ne fy fana öl blir så blaskigt när man druckit mycket, öl är gott när man kommit igång på en sjuttis… laugh.gif

• tabi

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:52

haha kärring o kärring… vilka e det som beställer drinkar på krogen då? förutom olle så e det ju bara brudar ju! redbullvodka äger iofs! den e grym men annars blir det bärs!
    blaskigt? testa norrlands guld dynamit 7.2! den e inte blaskig! å faaaan va full man blir! cool.gif

• herodude

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:53

haha hmm joo kanske hmm men nu när man inte är 18 såååå fåre bli vodka bull, å vodka/russian är jäääävligt gott de me…

• styret

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:56

nä herodude. nu är du dum i huvet.
    kärringar dricker vodka. ska det vara sprit så ska den inte komma på glasflaska om jag säjer så. och öl ska komma söderifrån i icke pantbara burkar.
    men öl ska det vara.

dricker olle drinkar! fan han får lätt ta tyskarna då.

• styret

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:00

du ser ju på min bild här vi sidan hur kul man blir med öl i kroppen. tjejen som är med har duckit sprit (köpesprit dessutom… huinnamej). ja det säjer sej ju självt vem som har roligast.

• herodude

Medlem

hehe lyssna nu på farbror hero…… vodka är för män/vikingar och öl är för fjollor/neerds och mitt ord är lag sååååå, vodka lr jäger, haha hmm men de e jue gött de me men vet inte om det är såååå bra, hehe såg en jävla idiot som drack det på en fest å det va fan röd aktigt (innan han hade blandat det.. laugh.gif)

• tabi

Medlem

men herodude, kan du fixa vodka kan du väl fixa bärs? för du går väl inte o snor av mor o far fortfarande? mad.gif

jo norrlänningen pumpar drinkar… gärna med parasol o jordgubbar o sånt där i!
    vi ger honom ett par sånna så tar vi oss varsin bärs o tar betalt av tyskarna!

• styret

Medlem
    3 april, 2004 vid 23:01

fast vi är äldre än dej så… nä

Sida 2 av 9

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.