Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?
- 
		BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?tabi svarade 21 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 134 Svar
- 
Disscussionen om öl eller sprit leder fanimej ingenstans! alla vet det är Lådviner som regerar idag  ps. vodka/russian är så jä””””la gott   
- 
håller fan me weeboy… om det sista han sa iaf..  haha vin är fan för typ fjortisar å finsmakare, fast jag msåte erkänna att det är kul att lura i nån en massa jävla rödvin så han blir lip full.. haha vin är fan för typ fjortisar å finsmakare, fast jag msåte erkänna att det är kul att lura i nån en massa jävla rödvin så han blir lip full.. hehe hehe
- 
klart vi kommer på waveclassic!! 
 va du inte med sist? då va det drag!! =) mycket bärs o redbullvodka då!
 på sm ska vi lära dig dricka som en KARL!!!
- 
hehe, låter ju inte som en stor förvandling, herodude till stålmannen =) kanske därav namnet? kom bara ihåg att akta dig för kryptonit och för allt i världen behåll kalsongerna på insidan. 
- 
hmmm men ni kanske glömmde 18-¨årsgränsen som va då??? och jag kan inte säga att det var så värst mycket drag inne i vbg centrum..  hehe hehe
- 
Svar till: 
 men naturligtvis är det de slöaste och långsammaste hjärncellerna som dör först. Så vid bruk av alkohol försvinner automatiskt de sämsta hjärncellerna och gör att hjärnan blir en snabbare och effektivare maskin. 
 Det är därför du alltid är smartare efter några öl…[/ QUOTE ] 
 Halleluja!  
- 
hahah när jag är stålmannen så aktarjag mig som fan för kryptonit (läs som snuten..  ) )
- 
kan inte tänka mig att det brukar va nå hålligång i vbg centrum…   
- 
LÅDVIN! 
 pass er för det killar. visst kan det verka gutt på kvällen…
  men vart slutar det på morronen… 

- 
detta är ett typiskt exempel på någon som ej har kalsongerna där de ska vara, har även märkt att det r starkt överrepresenterat bland kiteare. 
- 
hehe kunde tänka mig det… 
 e du 18 till det här partyt då?
 behöver ju inte va 18 för o sitta utanför o supa sig full ju
- 
[ QUOTE ] 
 jaså du ahr vart inne på owc.nu ian[/ QUOTE ] 
 hurså?
 nån gång har jag vart där
Logga in för att svara.