Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?
- 
		BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?tabi svarade 21 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 134 Svar
- 
hehhe ne jag är inte 18 till partyt i år heller ju!!! fan men året där efter såååå jävlar hmm men det är itne sååå kalas att sitta utanför för jag får fortfarande itne tag i någon biljett, :'( 
- 
känner mig väldigt härmande  , rätt kul att texten inte kom därifrån =) , rätt kul att texten inte kom därifrån =)
- 
ni ska akta er för farbror styret nu.. han e nån jävla moderator eller admin eller va det nu heter på sånt där dataspråk på owc.nu 
- 
Så länge man fan inte hamnar i denna tillståndet så alt är ju oki!    
- 
hehe lite kul faktiskt, en klasskompis som skickade den till mig för typ ett och ett halvt år sen =) 
- 
hahaha den bilden påminner mig starkt av när vi söp en tönt som gick i min klass under bordet haha han somna fan på toaletten emd huvudet på ringen, haha ska se om min polare har kvar kortet på det.. .:D 
- 
det ahr fan jag gjort hur många gånger som helst. med huvet mot ringen allså 
- 
dessutom så handlade klasskompisens om gnuer o den på owc om buffalossar, heeelt olika 
Logga in för att svara.

wa’evva!
 wa’evva!