Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?
- 
		BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?tabi svarade 21 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 134 Svar
- 
hehe, tänkte snaarast på surf, 
 här har man fått surf, tårta och godis, på samma dag =)
- 
heeh du får specificera lite mer då.. haha det kan jue vara typ allt mellan att käka tårta och ”lapa djungel juice” hehe 
- 
nämnde jag att det blev över så jag får lite gött till frukost också?   
- 
min syrra fyllde år igår så jag har tårta kvar hehe ska nog ta lite snart för sååå illa va den jue inte… duger i krig iaf..  hehe hehe
- 
ne fan va sugen jag blev på lite BBQ det som kräver att man dricker öl till typ… det hade varit riiiktigt gött me en vitlöksmarinerad köttbit lr nåt nu 
- 
nej fa slagga är för kärringar.. hehe ska nog kika på film lr nåt snart… 
- 
ojskipojski, imorgon är också en surfdag som vi brukar säga här i gbg  o-sova gör man när det e fest eller om man har mcket jobb, annars e det onödigt att aldrig gå o lägga sig. 
- 
hmm mne nu är det så att jag är i borås, och inte har någon bil så surf blire definitivt inte för mig i mon, men är det någon som vet hur vädret ska bli mot veckan nu?? åker kanske ner till vbg på tis lr nåt… 
- 
hehe ne det är det inte det är ttyp ruttet å äckligt där, och min utrustning är i vbg… :'( 
- 
ok, hehe, seglade första gången i mitt liv på öresjö i en optimisjolle, jäkligt actionfyllt iaf, noll kontroll hehe. nu ska man sovasej lite, goonaattt! 
Logga in för att svara.