Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?
- 
		BEHÖVER SNABBA PENGAR!!! någon som har något tips?tabi svarade 21 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 134 Svar
- 
Vilken diskussion. Från penganöd rakt in på sprit  Det bästa du kan göra är nog att hitta något att sälja. Det KAN vara hyggligt ärligt och du behöver inte göra så mycket för pengarna. Lycka till ! 
- 
heheh aa den kanade iväg lite off topic..  hehe aahj jag letar för fullt, men vet inte riktigt vad jag ska kränga… hehe aahj jag letar för fullt, men vet inte riktigt vad jag ska kränga…  
- 
grabben visste ju inte vad han skulle sälja. jag gav ett par förslag 
- 
hehe ian får man nog inte ens lite korvspad för, hmm men kanske om vi skickade iväg honom till nårra ryska pimps.. det låter väll kul ian bli pumpad av packade ryssar på kväällarna och spöad av din pimp på dagarna..  hehe jag ska köpa jp’s freestyle wave tror jag vet inte om jag ska köpa 84’an lr 91’an än men nu är det så att farbror erik har klirrat det här nu såååå jävlar vad det ska åkas när vinden kommer, hehe gött att ha en syrra som jobbar och typ aldrig luktat alkohol såå hon har pengar kvar att låna ut till sin bror.. hehe jag ska köpa jp’s freestyle wave tror jag vet inte om jag ska köpa 84’an lr 91’an än men nu är det så att farbror erik har klirrat det här nu såååå jävlar vad det ska åkas när vinden kommer, hehe gött att ha en syrra som jobbar och typ aldrig luktat alkohol såå hon har pengar kvar att låna ut till sin bror.. hehe hehe
- 
passa dej för att nämna att du ahr en syrra här. fråga mr wave vad som hände så fort tabi och jag fick reda på att han hade en… 
- 
hehe asso.. hmm tror inte att jag vill veta..  hehe mend et är lugnt ni kan få henne nu när jag har fått cash av henne, hehe är det någon som vet nått om frognoserna för nästa vecka??? hehe mend et är lugnt ni kan få henne nu när jag har fått cash av henne, hehe är det någon som vet nått om frognoserna för nästa vecka???
Logga in för att svara.