Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › BEST kiteboard
- 
		BEST kiteboardPublicerad av anonym-anvandare på 21 juni, 2004 vid 15:50Är d någon som vet nåt om kites och bräder från BEST? anonym-anvandare svarade 21 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 9 Svar
- 
			9 Svar
- 
Läste en artikel att de håller bra priser. Kollade på webben och såg priser i dollar. Hittade dock inge paketpriser eller erbjudanden. Söker typ 12-13m2 och skön bräda. 
- 
Tjo och tjim Christian! Snart är det färdigt här uppe och då kommer jag ner och hälsar på. /Johan 
- 
Svar till: 
 Läste en artikel att de håller bra priser. Kollade på webben och såg priser i dollar. Hittade dock inge paketpriser eller erbjudanden. Söker typ 12-13m2 och skön bräda. [/ QUOTE ] Inom en inte allt för avlägsen framtid kommer det upp olika valutor på hemsidan så att det blir enklare att planera sina inköp. Angående deras paketpriser så var det till en början ett öppningserbjudande som sedan förlängdes. Om du mailar en förfrågan om att köpa flera drakar kan du kanske pruta till dig en bra affär! De är mycket hjälpsamma. Hoppas det varit till lite hjälp. 
- 
Svar till: 
 Tjo och tjim Christian! Snart är det färdigt här uppe och då kommer jag ner och hälsar på. 
 /Johan[/ QUOTE ] Det är fan på tiden!  Har blåst gott här i dagarna, men regn och skit är i vägen. Hörs senare broder. Har blåst gott här i dagarna, men regn och skit är i vägen. Hörs senare broder.
- 
jag då? 
 spana på ip:t å inse att je e i götet över dan!
 skit vindadr som ändrar alldeles för mkt o snabbt för bra surf har vi haft här uppe christian.
 jag kommer ner nån gång senare i sommar. när e det nån tävling som man kan se eller nåt annat kul?
 vill ha nåt roligare än din nuna att se på om jag åker ner ) )
 vi hörs!
- 
Svar till: 
 jag då? 
 spana på ip:t å inse att je e i götet över dan!
 jag kommer ner nån gång senare i sommar. när e det nån tävling som man kan se eller nåt annat kul?
 vill ha nåt roligare än din nuna att se på om jag åker ner ) )[/ QUOTE ] WARGH! är det inte min polare i Scarface-djungeln! Bara killar med ärr e fräna. Du e stjärtligt välkommen du med så klart. Och nog fan skall du få se ngt annat än min nuna!!! 
- 
Håller produkterna bra kvalitet? Hur ser försäljningssiffrorna ut i landet/världen? 
- 
Svar till: 
 Håller produkterna bra kvalitet? Hur ser försäljningssiffrorna ut i landet/världen? [/ QUOTE ] Kvaliteten är svår att säga i längden eftersom de funnits sedan februari i år, men vad jag kan se och känna på prylarna så är det som vilket annat märke på marknaden. Försäljningssiffrorna i Sverige är låga då inga etablerade återförsäljare är klara. Många andra länder är prioriterade innan Sverige, men det ljusnar. Jag återkommer snart med mer information om detta för det sker saker as we speek. Var ute idag med 10 Nemesis! Jisses vad det gick. Spöregn och 13 m/s! /Christian 
Logga in för att svara.