-
beställa från tyskland?
>> såg i något anonymt inlägg tidigare att det är rejält mycket billigare att beställa utrustning från tyskland. någon som vet någon bra webbutik/stockist där som skickar till swEDEN?
flow*
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › beställa från tyskland?
>> såg i något anonymt inlägg tidigare att det är rejält mycket billigare att beställa utrustning från tyskland. någon som vet någon bra webbutik/stockist där som skickar till swEDEN?
flow*
Japp..KiteProShop e bra, har köpt en Rhino2 20 därifrån.
Jättebra support + bra pris.(ca 3000 billigare än i sverige och då fick man den hemkörd)
Köpte även deras kitebar-system, har bara haft några få åk med den men den verkar helbra.
på webben; kiteproshop.com
>> tack för tipset!! kiteproshop verkar vara toppenbra. en annan fråga? vore det helt galet att börja med en avancerad skärm, typ rhino2, cabrinha black tip eller naish X3?? är nybörjare men sitter inte helt på läktaren vad gäller drakar. är lite alergisk mot ”nybörjarkits” som man snabbt växer ur.
flow*
Jag började med en väldigt ”snäll” nybörjarkite förra året, men tyckte tämligen fort att den var för ”trög”.
Köpte en F-One MACH2 12 som nästa kite (skall vara en av dom snabbaste) och gillar den skarpt, inte för snabb för mig i alla fall….
Årets kiter verkar dock snabba allihop, har provat Cabrinha Co2 16 och tycker den är väldigt vändbar trots att det inte är ”värstingmodellen”.
Känner man sig hemmastadd med kite-hanteringen tror jag att det är bättre att köpa en ”highperformance” kite än en ”nybörjarkite”.
Piloten
har kollar pris på x3 och de är bara 1000 billigare än i Sverige
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser