Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Big man anTony
- 
		Big man anTonyPublicerad av aka_kalle på 16 juli, 2007 vid 21:28Har lärt sig hajpen från den störste! eddie svarade 18 år, 3 månader sedan 11 Medlemmar · 16 Svar
- 
			16 Svar
- 
@jonaish 397791 wrote: Va fan… Jag skulle ju ge han den, för jag har tidningen! Jag var med tjejen i en butik i Simrishamn förra veckan, hon skulle prova de mesta som fanns i butiken. Under tiden bläddrade jag i en gratistidning, med just den artikeln. Man blir alltid lika glad när man kan läsa kite. Är det Arild på stora bilden i mitten? 
- 
hehehehe, yeah rock and roll… would rather be famous for stunning good looks though… no chance on that pic. 
- 
@surfmc 397799 wrote: Jag var med tjejen i en butik i Simrishamn förra veckan, hon skulle prova de mesta som fanns i butiken. Under tiden bläddrade jag i en gratistidning, med just den artikeln. Man blir alltid lika glad när man kan läsa kite. Är det Arild på stora bilden i mitten? Fick man va med på bild 🙂 trevligt! 
- 
Jonasih för faen… jag har inget emot halvnakna brudar. Men jag tycker det är så förbannat tacky att ha det i sin signatur. Blir det inte lite: ”Vill så gärna men får inte” Nästa steg är väl att du anger varje gång du ville knulla (men bara fick runka). 
- 
Hallå jaaa tony. lönt att skryta om det. Jag har fan blivigt utvikt ca 100 gånger. tror tidningen hette ding ding värld. BRA JOBBAT TONY… 
- 
jag har nakenbilder på honom funderar på att skicka till aftonbladet eller hänt extra.. 
Logga in för att svara.