Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing bild(1) från Egypten. gott nytt år

• bild(1) från Egypten. gott nytt år

Publicerad av curry på 31 december, 2004 vid 12:06

var nere i pyramidlandet över julen.
    hyrde utrustning på colona watersports 2 dar..testade v4(bilden), var ingen höjdare. testade sen x4an som kändes betydligt bättre. Underground Flex är en jävligt skön bräda också.
    gott nytt år. [ursäkta horisonten]

patrikol svarade 20 år, 10 månader sedan 10 Medlemmar · 44 Svar
  • 44 Svar
  • curry

Medlem
    31 december, 2004 vid 12:14

hupp

• curry

Medlem
    31 december, 2004 vid 12:32

galna araber.

• bohm

Medlem
    31 december, 2004 vid 12:46

hehe… jag e oxå på bild…. grin.gif tror jag… orange drake över huvudet på dej….

• rambo_johnson

Medlem
    31 december, 2004 vid 12:48

Svar till:

hyrde utrustning på colona watersports 2 dar..testade v4(bilden), var ingen höjdare. testade sen x4an som kändes betydligt bättre. Underground Flex är en jävligt skön bräda också.

[/ QUOTE ]

fan det ser riktigt ruttet ut där i egypten asså wink.gif o så tvingas du köra Naish vilket nerköp

• curry

Medlem
    31 december, 2004 vid 12:54

Ja fan! förjävligt, meen pappa betalar ju.
    vinter 2006(no more schoool, woho) blire grejjer, cabarete o venezuela.

• curry

Medlem
    31 december, 2004 vid 12:59

cooolt.., tyckte du inte det va lite väl choppigt ibland? iofs, om man körde typ 1 meter från ”revet” eller ”småöarna” eller va man ska säga så va det ganska platt.
    skitsamma, det blåste ju nästan varje dag o de va varmt.dugligt smirk.gif

• bohm

Medlem
    31 december, 2004 vid 13:09

jag körde två gånger i viken norr om dykcentrat, där blev det plattare än utanför kitecentrat. Men jag tycker det kunde varit varmare i luften… jag körde med rushguard och shorts och jag frös så jag skakade efter en timme eller så… Sen tycker jag det kunde ha blåst mer…. men man ska inte klaga… Det var mer behagligt än i Sverge denna årstid.. smirk.gif

• patrikol

Medlem
    31 december, 2004 vid 13:17

Aja det kunde varit värre! EH t.e.x wink.gif

• patrikol

Medlem
    31 december, 2004 vid 13:22

Svar till:

[/ QUOTE ]

Ah den är ju nästan godkänd. wink.gif

• curry

Medlem
    31 december, 2004 vid 13:26

dom e grymma på engelska där nere grin.gif

• preppie

Medlem
    31 december, 2004 vid 13:34

äh låter lite mesigt.. var nere i magawish i november: 27 grader i vattnet, hade gått ner 1 grad sen i Juli. Det kan man ju inte klaga på, iofs så är det väl kallare nu men inte är det under 22 ?!

Hur var vindarna? Körde du ut till reven?

• curry

Medlem
    31 december, 2004 vid 14:04

med ”reven” menar du det här stället eller? typ 300 meter utanför colona…det var ju där man var ¨mest hela tin, midjedjupt vatten överallt nästan. Offshore på morronen, vred till cross-off till sideshore på eftermiddan. sen blåste det mer än vad vindmätarn de hade på colona sa. så det var nog åkbart varje dag. jag var typ överriggad på en 14 x4 när de sa att det inte va nån vind.
    jo, det va typ 22-23 grader i vattnet. kallt i lufsten på morronen. det var molnigt 1 halv dag, då var det faktiskt riktigt svalt.

• kaiser

Medlem
    31 december, 2004 vid 14:08

Araber e verkligen för jävliga, åtminsotnde dom jag träffade när jag var i Tunisien.

D där var väl inget nedvärderande patrik?

• walle

Medlem
    31 december, 2004 vid 14:22

Svar till:

Aja det kunde varit bättre! EH t.e.x smile.gif

[/ QUOTE ]

• patrikol

Medlem
    31 december, 2004 vid 16:50

Nej ett kaxigt inlägg förtjänar ett kaxigt svar är det dessutom med glimten i ögat och inte så seriöst menat så tycker jag att det är helt ok. Men att hela tiden bara klaga det tycker jag är tråkigt speciellt en sådan här kväll!

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing bild(1) från Egypten. gott nytt år

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.