Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › bild(1) från Egypten. gott nytt år
- 
		bild(1) från Egypten. gott nytt årPublicerad av curry på 31 december, 2004 vid 12:06var nere i pyramidlandet över julen. 
 hyrde utrustning på colona watersports 2 dar..testade v4(bilden), var ingen höjdare. testade sen x4an som kändes betydligt bättre. Underground Flex är en jävligt skön bräda också.
 gott nytt år. [ursäkta horisonten]patrikol svarade 20 år, 10 månader sedan 10 Medlemmar · 44 Svar
- 
			44 Svar
- 
hehe… jag e oxå på bild….  tror jag… orange drake över huvudet på dej…. tror jag… orange drake över huvudet på dej….
- 
Svar till: 
 var nere i pyramidlandet över julen. 
 hyrde utrustning på colona watersports 2 dar..testade v4(bilden), var ingen höjdare. testade sen x4an som kändes betydligt bättre. Underground Flex är en jävligt skön bräda också.
 gott nytt år. [ursäkta horisonten][/ QUOTE ] fan det ser riktigt ruttet ut där i egypten asså  o så tvingas du köra Naish vilket nerköp o så tvingas du köra Naish vilket nerköp
- 
Ja fan! förjävligt, meen pappa betalar ju. 
 vinter 2006(no more schoool, woho) blire grejjer, cabarete o venezuela.
- 
cooolt.., tyckte du inte det va lite väl choppigt ibland? iofs, om man körde typ 1 meter från ”revet” eller ”småöarna” eller va man ska säga så va det ganska platt. 
 skitsamma, det blåste ju nästan varje dag o de va varmt.dugligt 
- 
jag körde två gånger i viken norr om dykcentrat, där blev det plattare än utanför kitecentrat. Men jag tycker det kunde varit varmare i luften… jag körde med rushguard och shorts och jag frös så jag skakade efter en timme eller så… Sen tycker jag det kunde ha blåst mer…. men man ska inte klaga… Det var mer behagligt än i Sverge denna årstid..  
- 
Svar till: 
 var nere i pyramidlandet över julen. 
 gott nytt år. [ursäkta horisonten][/ QUOTE ] Ah den är ju nästan godkänd.  
- 
äh låter lite mesigt.. var nere i magawish i november: 27 grader i vattnet, hade gått ner 1 grad sen i Juli. Det kan man ju inte klaga på, iofs så är det väl kallare nu men inte är det under 22 ?! Hur var vindarna? Körde du ut till reven? 
- 
med ”reven” menar du det här stället eller? typ 300 meter utanför colona…det var ju där man var ¨mest hela tin, midjedjupt vatten överallt nästan. Offshore på morronen, vred till cross-off till sideshore på eftermiddan. sen blåste det mer än vad vindmätarn de hade på colona sa. så det var nog åkbart varje dag. jag var typ överriggad på en 14 x4 när de sa att det inte va nån vind. 
 jo, det va typ 22-23 grader i vattnet. kallt i lufsten på morronen. det var molnigt 1 halv dag, då var det faktiskt riktigt svalt.
- 
Araber e verkligen för jävliga, åtminsotnde dom jag träffade när jag var i Tunisien. D där var väl inget nedvärderande patrik? 
- 
Nej ett kaxigt inlägg förtjänar ett kaxigt svar är det dessutom med glimten i ögat och inte så seriöst menat så tycker jag att det är helt ok. Men att hela tiden bara klaga det tycker jag är tråkigt speciellt en sådan här kväll! 
Logga in för att svara.