Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › bild(1) från Egypten. gott nytt år
- 
Svar till: 
 jag körde två gånger i viken norr om dykcentrat, där blev det plattare än utanför kitecentrat. Men jag tycker det kunde varit varmare i luften… jag körde med rushguard och shorts och jag frös så jag skakade efter en timme eller så… Sen tycker jag det kunde ha blåst mer…. men man ska inte klaga… Det var mer behagligt än i Sverge denna årstid..  [/ QUOTE ] Äh va fan var det inte värre när vi var ute sist? 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 jag körde två gånger i viken norr om dykcentrat, där blev det plattare än utanför kitecentrat. Men jag tycker det kunde varit varmare i luften… jag körde med rushguard och shorts och jag frös så jag skakade efter en timme eller så… Sen tycker jag det kunde ha blåst mer…. men man ska inte klaga… Det var mer behagligt än i Sverge denna årstid..  [/ QUOTE ] Äh va fan var det inte värre när vi var ute sist? [/ QUOTE ] 
 faen Brickan! häng med oss på nån resa i stället för att bryta is i feb ella mars!vad tycker du om det!? 
 (det lär bli typ ”Old village” team-tour…)
- 
I denna viken var det mindre chop…. fast nu blåser det ju förståss inget…  
Logga in för att svara.