Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder Askim
- 
		Bilder AskimPublicerad av hanke på 5 september, 2008 vid 17:00Tog ett par bilder efter surfet i veckan. Brukar inte surfa Askim så ofta, grymt kul att de var så många där dock…. johnjrambo svarade 17 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
- 
			6 Svar
- 
Ja, det var en jääääävla krash!! Cheeseroll into nofoot sail faceplant är en manöver man inte skojar bort! 🙂 
- 
HAHAH så jävla go bild, tackar vi för!! 
 Var lite lätt bajignödig i detta ögonblick, greppade krampaktigt i bomen å försökte gilla läget=).
 Fan vilken go dag det var, nu blev jag tokigt sugen på en ny sådan!!Bilden på båten var riktigt fräck tycker jag! 
 Kul med bilderna.Finns dem i något större format tro?? 
- 
Jeppo_F;497261 wrote:Ja, det var en jääääävla krash!! Cheeseroll into nofoot sail faceplant är en manöver man inte skojar bort! 🙂Cheeseroll into nofoot sail faceplant, riktig skön:D Måste säga att jag är riktigt bra på den! 
- 
Bilden på båten var riktigt fräck tycker jag! 
 Kul med bilderna.Finns dem i något större format tro?? Större format går att ordna, bättre kvalitet kanske det inte blir pga mörker mm…. 
- 
grymt, om de inte är för mycket besvär får du gärna ta o maila dem till min epost: johnsljacobsson@hotmail.com 
Logga in för att svara.