Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder från Apel tagna idag (Söndag)
- 
		Bilder från Apel tagna idag (Söndag)Publicerad av robrox på 25 november, 2007 vid 21:23Jag fotade lite idag bilder ligger på stoneandwater Ha en trevlig arbetsvecka heheh 😉 sourra svarade 17 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 20 Svar
- 
			20 Svar
- 
En efterlängtad session!! Synd att den där sekundmetern saknades för det mesta men kul ändå… Nu blir det att ladda inför hemsedal och snowboardpremiären på fredag!! Gött med lite bilder, försökte mig på att göra en liten sekvensbild men den blev sisådär… 
- 
Vi var inte många, vi hade inte bra tryck i grejerna men det var jävligt fint =) 
- 
Hahaha fan jag tycker den e cool ;), kan man säga att ni hade det mysigt där ute igår. Vi lär väl ses igen, håll koll efter NIKON killen (asså jag). Vem var tjejen som fotade med feta CANON grejjer hur blev de bilderna ?? 
- 
Emma*Gäst26 november, 2007 vid 07:34Hon stog bara o lallade varje gång jag laddade något ordentligt 🙂 
- 
Njae, laddaren till min laptop är havererad så det kommer nog dröja ett tag innan de bilderna kommer loss. Men jag upptäckte efteråt att det var rejält med dis på uv-filtret samt att autofokusinställningen som jag lämnat över till Lina inte var optimal så jag håller förväntningarna låga =) 
- 
Va fint ni ser ut a haft det igår, blir så sugen när ja ser bilderna, va va de för vind? har int packat ihop grejerna för vinter vila än så har hoppet kvar fortfarande om ledighet och vind i en snygg match.. 
- 
Vinden var väl svag NV NNV men det var varmt och skönt. Idag var det bättre ös. 
- 
okay gott, hoppas på ons eller tors fm, får se när de närmar sig.. 
- 
Jag är på fredag eller lördag om det blåser och jag kan låna utrustning 😉 
- 
@WakeNils 430683 wrote: En efterlängtad session!! Synd att den där sekundmetern saknades för det mesta men kul ändå… Nu blir det att ladda inför hemsedal och snowboardpremiären på fredag!! Gött med lite bilder, försökte mig på att göra en liten sekvensbild men den blev sisådär… najs grabbar!! 
- 
Hör av er om ni vill att jag ska fota, skicka pm eller msn. msn = bummla@hotmail.com jag kan komma ifrån på luncherna dvs 12-13 och helgerna som det ser ut idag. Helgerna kan begränsas av frun 😉 
- 
Nu har laddaren anlänt så här är bilderna som fastnade i min kamera med Fru Sourras ansträngning. Jag hade inte ställt in kameran bra så slutartiderna blev längre än nödvändigt och fokus blev bara bass. My bad alltså. Men det var en alldeles för go dag för att inte dela med sig av. 1. Han själv 
 2. Wacko
 3. Han själv
 4. Han själv
 5. Nicco a.k.a. The Late Arriver
Logga in för att svara.