Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder från Apel tagna idag (Söndag)

• wakenils

Medlem
    25 november, 2007 vid 21:52

En efterlängtad session!! Synd att den där sekundmetern saknades för det mesta men kul ändå…

Nu blir det att ladda inför hemsedal och snowboardpremiären på fredag!!

Gött med lite bilder, försökte mig på att göra en liten sekvensbild men den blev sisådär…

• sourra

Medlem
    25 november, 2007 vid 22:36

Vi var inte många, vi hade inte bra tryck i grejerna men det var jävligt fint =)

• robrox

Medlem
    26 november, 2007 vid 05:03

Hahaha fan jag tycker den e cool ;), kan man säga att ni hade det mysigt där ute igår. Vi lär väl ses igen, håll koll efter NIKON killen (asså jag). Vem var tjejen som fotade med feta CANON grejjer hur blev de bilderna ??

• wakenils

Medlem
    26 november, 2007 vid 06:01

Det var fru sourra så de borde dyka upp inom kort…

• Emma*

Gäst
    26 november, 2007 vid 07:34

Hon stog bara o lallade varje gång jag laddade något ordentligt 🙂

• sourra

Medlem
    26 november, 2007 vid 09:53

Njae, laddaren till min laptop är havererad så det kommer nog dröja ett tag innan de bilderna kommer loss. Men jag upptäckte efteråt att det var rejält med dis på uv-filtret samt att autofokusinställningen som jag lämnat över till Lina inte var optimal så jag håller förväntningarna låga =)

• _sofia_

Medlem
    26 november, 2007 vid 16:46

Va fint ni ser ut a haft det igår, blir så sugen när ja ser bilderna, va va de för vind? har int packat ihop grejerna för vinter vila än så har hoppet kvar fortfarande om ledighet och vind i en snygg match..

• robrox

Medlem
    26 november, 2007 vid 17:02

Vinden var väl svag NV NNV men det var varmt och skönt. Idag var det bättre ös.

• _sofia_

Medlem
    26 november, 2007 vid 18:56

okay gott, hoppas på ons eller tors fm, får se när de närmar sig..

• haze

Medlem
    26 november, 2007 vid 18:59

Jag är på fredag eller lördag om det blåser och jag kan låna utrustning 😉

• johanw

Medlem
    26 november, 2007 vid 19:04

@WakeNils 430683 wrote:

En efterlängtad session!! Synd att den där sekundmetern saknades för det mesta men kul ändå…

Nu blir det att ladda inför hemsedal och snowboardpremiären på fredag!!

Gött med lite bilder, försökte mig på att göra en liten sekvensbild men den blev sisådär…

najs grabbar!!

• robrox

Medlem
    26 november, 2007 vid 20:03

Hör av er om ni vill att jag ska fota, skicka pm eller msn. msn = bummla@hotmail.com jag kan komma ifrån på luncherna dvs 12-13 och helgerna som det ser ut idag. Helgerna kan begränsas av frun 😉

• wakenils

Medlem
    26 november, 2007 vid 21:36

@JohanW 430840 wrote:

najs grabbar!!

Surfar ni nåt där nere i skånelandet? Och hur går det med box-bygget?

• sourra

Medlem
    27 november, 2007 vid 17:17

Nu har laddaren anlänt så här är bilderna som fastnade i min kamera med Fru Sourras ansträngning. Jag hade inte ställt in kameran bra så slutartiderna blev längre än nödvändigt och fokus blev bara bass. My bad alltså. Men det var en alldeles för go dag för att inte dela med sig av.

1. Han själv
    2. Wacko
    3. Han själv
    4. Han själv
    5. Nicco a.k.a. The Late Arriver

• sourra

Medlem
    27 november, 2007 vid 17:18

…och Oskar =)

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder från Apel tagna idag (Söndag)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.