Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från apelviken onsdag

• speedjanne

Medlem
    8 november, 2007 vid 09:17

Wow

TOM jag fastnade när jag kör avancerad vågridning..(pic 11-12)

• ola-h

Medlem
    8 november, 2007 vid 10:19

Jag lyckades slita fram kameran en stund och tog ett par bilder på Gurra. Jag måste dock säga att han ladade 10ggr tidigare, när jag var på vattnet md blan annat snygga pushloopar och vad som såg ut som ett försök på dubbelbakåt. Gurra hävdar att det skulle vara 1 varv, men nog var det närmare 2 om man skall avrunda till närmaste heltal.

Tre sekvenser på Gurra + ett par fåglar som avslutning:
    http://www.olah.se/Windsurfing/Apel_071107/

_Z0D3937.jpg

• Oregistrerad

Gäst
    8 november, 2007 vid 10:39

Måste bara säga att det är kul när just Gurra själv får hamna på några bilder!! Han gör ett sånt sjukt bra jobb med att dokumentera surf, samt inspirera andra surfare!!! Gurra är inte ensam om att filma,fota osv.. De är otroligt kul att nästan alltid kunna se hur gårdagens förhållanden gestaltat sig på film! Keep up the good work!! Ps Har själv blivit inspirerad att köpa videkamera. Måste bara bli lite mer datanörd fö ratt kunna klippa och lägga upp!

• robrox

Medlem
    8 november, 2007 vid 11:19

Snygga bilder OlaH jävligt snygga förmodar att det var du med Canon kameran med det ”lilla” objektivet :). Såg dig vid parkeringen Som sagt Jävligt snyggt.

• ola-h

Medlem
    8 november, 2007 vid 11:39

Ja, det var nog jag. 300mm + 1.4x och så beskuret en del i datorn också. Södra Apelviken är svår att fota. Antagligen är det bäst att stå vi ”badbryggan” i södra änden, men jag orkade inte gå dit.

• robrox

Medlem
    8 november, 2007 vid 12:08

Precis min tanke, men långt att gå 🙂 Är det f2,8 på det oxå då, vad kör du för kamerahus?? Jag önskar att jag hade råd med lite fetare grejjer men det kostar på. En NIKON D200 eller D300 med ett 300mm VR + converter. Kanske nån dag. Hoppas vi ses nån dag så jag kan få känna på grejjerna.

• ola-h

Medlem
    8 november, 2007 vid 12:29

Jo, 2.8. På en EOS 1mk2. Inget att skylla på om det inte blir bra, alltså. Jag har lite blandade vindsurfbilder på

http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=53211

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från apelviken onsdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.